علیرضا دبیر : داوران باید اتحاد بیشتری داشته باشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با اشاره به حضور محمد مصلایی پور به عنوان یک داور جوان المپیکی و آینده دار و سرپرست کمیسیون داوران از همه داوران خواست از وی حمایت لازم را بعمل آورند.

علیرضا دبیر : داوران باید اتحاد بیشتری داشته باشند

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: باید اتحاد و همدلی بین داوران کشور بیشتر گردد و به جهت ارتقا سطح فنی داوری کشتی می بایست کاهش منطقی در تعداد داوران بین المللی داد و هم اکنون تعداد داوران بین المللی ایران بالاست.

در ادامه توضیحاتی به اعضا در خصوص اپلیکیشن داوری داده و مقرر شد، پس از اعمال پیشنهادات اعضا این اپلیکشین که با هدف شفاف سازی و اجرای عدالت در داوری ساخته شده به زودی روی سایت فدراسیون کشتی بارگذاری گردد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه حق الزحمه های داوری بود که افزایش آن با توجه به تورم موجود، مورد تأیید رئیس فدراسیون نهاده شد.

برنامه ریزی کمیسیون داوران جهت جذب قهرمانان به حرفه داوری و همچنین تعداد مدرسین داوری کشور در رشته های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. ضمن اینکه در خصوص رتبه بندی داوران به جهت حضور در مسابقات به خصوص استفاده از بهترین داوران در مسابقات لیگ برتر و مسابقات انتخابی تیم ملی، مورد تأکید اعضا نهاده شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42988

به "علیرضا دبیر : داوران باید اتحاد بیشتری داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر : داوران باید اتحاد بیشتری داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید