عرضه نازک ترین قاب چرمی جهان برای آیفون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از فایومک، شرکت توتالی در کالیفرنیا که به علت فراوری انواع قاب برای آیفون شهرت دارد، به تازگی از پوشش چرمی بسیار باریکی برای این گوشی هوشمند رونمایی نموده است.

عرضه نازک ترین قاب چرمی جهان برای آیفون

این قاب چرمی در سه مدل برای iPhone XS Max، iPhone XSو iPhone XRکه در آینده نزدیک عرضه می گردد، طراحی گردیده است. قاب چرمی مذکور بسیار زیبا و نفیس توصیف گردیده و به طور کامل به بدنه گوشی می چسبد، به گونه ای که فرد آن را بخشی از گوشی هوشمند تلقی می نماید.

استحکام و مقاومت در برابر هرگونه فشار، رطوبت، خط و خش و غیره از جمله دیگر ویژگی های مثبت این قاب است. ضخامت قاب یادگردیده تنها 0.5 میلیمتر است که در نوع خود کاملا بی نظیر محسوب می گردد. استفاده از این قاب چرمی مقاومت بدنه گوشی در برابر ضربات ناشی از سقوط ناگهانی را هم افزایش می دهد.

شرکت یادگردیده برای افزایش مقاومت آیفون یک طلق شیشه ای بی رنگ را هم برای استفاده علاقمندان عرضه نموده است. قیمت این قاب چرمی با دو سال گارانتی 35 دلار است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1638

به "عرضه نازک ترین قاب چرمی جهان برای آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نازک ترین قاب چرمی جهان برای آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید