طیبی: مسائل حل گردد خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه می گیریم، نمی خواهیم با جدایی دل طرفداران نفت را بشکنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی این تیم با رفع شدن مسائل اقتصادی در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل کسب خواهد نمود.

طیبی: مسائل حل گردد خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه می گیریم، نمی خواهیم با جدایی دل طرفداران نفت را بشکنیم

محمد طیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط این روزهای صنعت نفت آبادان گفت: ما تمرینات را ادامه می دهیم، ولی همه بچه ها در انتظار حل شدن مسائل هستند. همه دیدند که در آغاز فصل چه شرایطی داشتیم و دیرتر از همه تمرینات را آغاز کردیم، حتی پنجره نقل وانتقالات مان هم بسته شده بود، ولی خوشبختانه آغاز خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. در بازی های آخر اما امتیازهای حساسی از دست دادیم که اگر این اتفاق رخ نمی داد قطعاً صندلی بهتری را به دست می آوردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به شرایط صنعت نفت قصد جدایی از این تیم را دارید؟، خاطر نشان کرد: بیشتر بازیکنان ما پیشنهاد دارند، ولی هیچکدام دوست نداریم که از تیم جدا شویم تا دل طرفداران صنعت نفت بشکند. ما تیم خوبی داریم و طبیعتاً همه بچه ها دوست دارند در همین صنعت نفت بمانند تا با کسب نتایج خوب طرفداران و مردم آبادان را شاد کنیم. فقط مسئله مهم حل مسائل اقتصادی است و از مسئولان و نمایندگان آبادان و خوزستان در مجلس خواهش می کنم به این شرایط رسیدگی نمایند تا صنعت نفت آرامش پیدا کند.

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در انتها گفت: می بینید که خیلی از تیم ها دنبال تقویت خود هستند و آغاز به جذب بازیکن نموده اند. با این اوصاف قطعاً در نیم فصل دوم نتیجه دریافت سخت تر می گردد. مطمئن باشید اگر مسائل اقتصادی ما حل گردد و چند بازیکن هم به تیم اضافه شوند، خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه خواهیم گرفت. فقط امیدوارم به همین زودی مسائل صنعت نفت حل گردد تا کار به جدایی بازیکنان کشیده نگردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51707

به "طیبی: مسائل حل گردد خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه می گیریم، نمی خواهیم با جدایی دل طرفداران نفت را بشکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: مسائل حل گردد خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه می گیریم، نمی خواهیم با جدایی دل طرفداران نفت را بشکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید