صندوق پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا)- سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم را صادر کرد؛ به این ترتیب هیچ مانعی پیش روی بازگشایی نماد این صندوق در بازار سهام وجود ندارد.

صندوق پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت

به گزارش بازار سرمایه، صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم، در اجرای ماده 28 و بند 6 ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر 1384 و ماده 2 قانون توسعه ابزارها ونهادهای اقتصادی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مصوب آذر 88 با مجوز این سازمان نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران، به عنوان نهاد اقتصادی ثبت شده است.

این صندوق سرمایه گذاری مجاز است از تاریخ صدور این مجوز (9 آذر 99) با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و در چارچوب اساسنامه مصوب خود به عنوان یک نهاد اقتصادی - صندوق سرمایه گذاری فعالیت کند.

محمود گودرزی، معاون بازار شرکت بورس گفت: همه فعالیت های مربوط به بازگشایی صندوق اجرا شده و مدیر این صندوق باید بوسیله هماهنگی با سامانه معاملات بر خط (OMS) مجوز بازگشایی را از سازمان بورس اخذ کند و ترتیبات افشای ارزش خالص دارایی های صندوق را انجام دهد.

وی افزود: مسئله ای از سوی شرکت بورس برای بازگشایی وجود ندارد و به محض اعلام آمادگی از سوی مدیر صندوق و انجام فعالیت های مربوط در این زمینه نماد این صندوق بازگشایی خواهد شد.

به گفته گودرزی، اکنون در انتظار تایید مدیر صندوق پالایشی یکم بسر می بریم تا بتوان اطلاعیه مربوطه را صادر و نماد را بازگشایی کرد.

گودرزی گفت: تا به امروز زمان دقیقی برای بازگشایی نماد ارائه نشده است، اما به نظر می رسد تا چند روز آینده فعالیت های مربوط به این اقدام به مراحل پایانی خود نزدیک گردد و اطلاع رسانی های لازم از سوی شرکت بورس ارائه می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46533

به "صندوق پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق پالایشی یکم مجوز فعالیت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید