صدور 214 مجوز صنایع دستی در استان خراسان جنوبی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 214 مجوز صنایع دستی در سال گذشته، توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی صادر شد.

صدور 214 مجوز صنایع دستی در استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی، حسین عباس زاده معاون صنایع دستی استان بابیان این مطلب اضافه کرد: از این تعداد، بالغ بر 110 فقره مجوز پروانه فراوری انفرادی بوده است که برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند فراوری و توانایی ساخت محصول دریکی از رشته های صنایع دستی بوده اند، صادرشده است.

او بابیان اینکه افرادی که مجوز پروانه فراوری انفرادی دریافت می نمایند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و فراوری خواهند داشت، گفت: صدور این تعداد پروانه فراوری انفرادی، ایجاد اشتغال خانگی برای 100 نفر در رشته های مختلف صنایع دستی را به همراه داشت.

او ادامه داد: 9 مجوز پروانه فراوری کارگاهی نیز در سال گذشته صادرشده که باعث ایجاد اشتغال برای 25 نفر در رشته های مختلف صنایع دستی شده است.

عباس زاده گفت: در سال 98، بالغ بر 95 کارت شناسایی نیز توسط اداره کل استان برای صنعتگران صادرشده است.

او گفت: متقاضیان پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب مهارت های اولیه تحت نظر این اداره کل و قبولی در آزمون های کتبی و عملی پیروز به دریافت این مجوزها می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28897

به "صدور 214 مجوز صنایع دستی در استان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 214 مجوز صنایع دستی در استان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید