شگفت انگیز مثل استقلالی شدن آرمان رمضانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شاگرد سابق علی دایی، اگر گلزنی را از این ستاره یاد نگرفته، شاید انگیزه و جنگندگی را از او یاد آموخته و حالا دوباره این بخت را دارد بدرخشد و خود را به فوتبال ایران تحمیل کند...

شگفت انگیز مثل استقلالی شدن آرمان رمضانی

خبرنگاران؛ احسان محمدی- اگر مدیر برنامه های آرمان رمضانی رو با تیم ظریف بفرستیم مذاکره، نه فقط تحریم ها رفع میشه بلکه می تونیم آمریکا رو هم تحریم کنیم! این یکی از هزاران شوخی است که بعد از پیوستن مهاجم پرسپولیس به استقلال در فضای مجازی نوشته شد.

قرمزها جشن گرفته اند که یک گل نزن رفته و خیلی از استقلالی ها هاج و واج مانده اند که با چه کارنامه ای جذب تیم شده؟ شاید اگر جای فرهاد مجیدی، هنوز محمود فکری روی نیمکت بود و این کار را می کرد او را به صلابه می کشیدند اما دو پیروزی پی در پی فرهاد برای او مصونیت ایجاد کرده است.

آرمان رمضانی 28 سال سن دارد. سه سال بزرگتر از سردار آزمون و علی علیپور و هم سن مهدی طارمی و کاوه رضایی. او برای این به پرسپولیس پیوست که جای خالی علیپور را به عنوان یک گلزن کلاسیک بگیرد. گل بزند نه اینکه کسب تجربه کند اما عملکردش در ترکیب پرسپولیس، علیرغم دوندگی بسیار، کاملاً ناامیدکننده بود.

برخی از هواداران بر این باور بودند که او بازیکن پلن B نیست که در چند دقیقه آخر بازی به ترکیب اضافه شود و باید از ابتدا درون زمین باشد تا توانایی هایش را به رخ بکشد، یحیی گل محمدی حتی به او زمان بیشتری برای بازی داد اما هیچ درخششی نداشت. همان طور که مهدی عبدی و محمدمهدی مهدی خانی ستاره نبودند. فریور خراباتی همان روزها در موردش نوشت: دوستان کسی رو می شناسید توی باشگاه پرسپولیس؟ یه کار واجب دارم. خواستم بگم من سالی 20 میلیون می گیرم و همون کاری که آرمان رمضانی انجام می ده رو انجام می دم!

برخی از کارشناسان گفتند و نوشتند او زیادی تحت فشار بود وگرنه بازیکن سابق سایپا، اکسین، مس رفسنجان، پاس همدان، فجر سپاسی و ملوان به اندازه کافی تجربه دارد اما نگاهی به عملکرد آرمان در تیم های قبلی هم نشان می دهد ما با یک گلزن تمام عیار روبه رو نیستیم. او مهاجمی معمولی بوده که حالا قدر بازی در پرسپولیس را هم نمی داند.

او حالا بازیکن استقلال است. یکی از عجیب ترین انتقالات چندسال اخیر. بعد از محمد نادری او دومین پرسپولیسی است که به استقلال می پیوندد. احتمالاً فرهاد مجیدی در او پتانسیل هایی دیده است که این انتقال را درخواست کرده است. موضوعی که هنوز هواداران استقلال با شک به آن نگاه می کنند احتمالاً با اولین گلی که آرمان به ثمر برساند جایش را به شادمانی می دهد.

رمضانی شاگرد سابق علی دایی، اگر گلزنی را از این ستاره یاد نگرفته، شاید انگیزه و جنگندگی را از او یاد گرفته باشد و حالا دوباره این بخت را دارد تا با یک درخشش خودش را به فوتبال ایران تحمیل کند و خاطرات گذشته با لباس پرسپولیس را به بایگانی بفرستد. او این روزها هنوز متلک های هواداران قرمز را به جان می خرد اما تصور کنید در دیدار برگشت با لباس استقلال به پرسپولیس گل بزند... حتی اگر تصور کردنش سخته!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52644

به "شگفت انگیز مثل استقلالی شدن آرمان رمضانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیز مثل استقلالی شدن آرمان رمضانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید