شهرهای آمریکا را از فضا تماشا کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی تصاویری از چندین شهر آمریکا تهیه نموده و آنها را با دنبال کنندگان خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

شهرهای آمریکا را از فضا تماشا کنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یکی از فضانوردان حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی تصاویری از چندین شهر آمریکا تهیه نموده و آنها را با دنبال نمایندگان خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

جسیکا میر، به عنوان تنها فضانورد حاضر در این ایستگاه از فاصله 254 مایلی از فراز زمین، عکس های زیبایی از شهرهای بوستون، نیویورک و فیلادلفیا ثبت نموده است.

جسیکا میر فضانورد ناسا از سپتامبر سال 2019 در ایستگاه فضایی بین المللی مستقر شده است؛وی عکس هایی را در توییتر و اینستاگرام خود از بوستون، نیویورک سیتی و فیلادلفیا منتشر کرد.

در تصویر زیر بوستون را مشاهده می کنید؛ شهر بوستون که در ماساچوست قرار گرفته است، بیش از 89 مایل طول دارد و حدود 685 هزار نفر در آن زندگی می نمایند.

تصویری که در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به نمایش در آمده است، نشانگر پیچیدگی این شهر و جزئیات خیابان های داخل شهر است که تا مناطق اطراف نیز ادامه می یابد.

در تصویری که از شهر نیویورک ثبت شده، میدان تایمز هم دیده می گردد؛ همچنین در این تصویر جزئیات شهر و چراغ های روشن نیویورک به خوبی قابل مشاهده است.

در یکی از این تصاویر مرکز شهر فیلادلفیا ثبت شده که در بخشی از آن دانشگاه تمپل هم دیده می گردد.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24795

به "شهرهای آمریکا را از فضا تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای آمریکا را از فضا تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید