شهربازی کیو خرم آباد؛ هم چنان تعطیل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهربازی کیو مدت مدیدی است که به علت اختلاف بین سرمایه گذار و شهرداری خرم آباد تعطیل است.

شهربازی کیو خرم آباد؛ هم چنان تعطیل

به گزارش خبرنگاران، این شهربازی بنا به نظر اداره کل استاندارد لرستان فاقد استانداردهای ضروری است و همچنان وعده جدید برای معین تکلیف آن از راه می رسد.

در این باره سال گذشته وحید رشیدی، شهردار خرم آباد به خبرنگاران گفته بود: این شهربازی توسط مستأجر اداره می شد که هم اکنون با پیمانکار در مراحل سرانجامی فسخ قرارداد هستیم. با خلعیت قطعی مجموعه اگر مشکل انتقال دستگاه های فرسوده رفع گردد تا سرانجام سال راه اندازی خواهد شد. حالا و برای چندمین بار وعده جدیدی از راه رسیده است و شهردار خرم آباد می گوید: وسایل پیمانکار قبلی را برگردانیده ایم و آنجا را رهاسازی می کنیم که عموم مردم بتوانند از آن استفاده نمایند. رشیدی اضافه نمود: دادستانی هم پای کار است و به جد پیگیر این موضوع هستیم و بدون تردید آن را معین تکلیف خواهیم کرد. بهره بردار این شهربازی از اعضای اسبق شورای شهر خرم آباد است و در دوره های چهارم و پنجم شورا، این شهربازی مسائل زیادی این داشته و مدت ها تعطیل بوده است. با توجه به شرایط معلوم نیست این شهربازی به قول مسئولان شهری چه زمانی رهاسازی خواهد شد و همچنان وعده این کار داده می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 888

به "شهربازی کیو خرم آباد؛ هم چنان تعطیل" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهربازی کیو خرم آباد؛ هم چنان تعطیل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی کیو خرم آباد؛ هم چنان تعطیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید