سرمربی تیم فوتسال دریژنو: با آمادگی کامل به مصاف شهرداری رشت می رویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر با اشاره به بازی روز جمعه مقابل شهرداری رشت، گفت: تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر از آمادگی کامل برخوردار است.

سرمربی تیم فوتسال دریژنو: با آمادگی کامل به مصاف شهرداری رشت می رویم

زهره صابری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: برتر شدن این تیم به دلیل تمرین زیاد بازیکنان بوده که با وجود نداشتن بازیکنان ملی و باتجربه لیگ برتری، به این رده رسیده است.

وی با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات در لیگ برتر، اضافه کرد: بازیکنان باتجربه ای مقابل تیم ما قرار دارند و با وجود مصدومان، تیم دریژنو از آمادگی کامل برخوردار است که کوشش شده نقاط ضعف بازی های گذشته رفع گردد.

صابری گفت: در هفته جاری دو مصدوم از بازی کنار رفتند و تعدادی از بازیکنان تیم با وجود مصدومیت، بازی می نمایند.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی، ادامه داد: شرایط مسابقه برد یا باخت را تعیین می نماید و پیش بینی می گردد با توجه به شناخت تیم شهرداری رشت در نیم فصل، برد نصیب تیم فوتسال دیریژنو فرخشهر گردد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر با اشاره به همراهی خوب اداره کل ورزش و جوانان استان با این تیم، اعلام کرد: این اداره کل در حد توان مالی، روحی و عاطفی تیم را همراهی نموده است.

وی گفت: در حال حاضر تیم فوتسال بانوان دیریژنو فرخشهر در رده نهم جدول واقع شده است.

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های دیریژنو فرخشهر و شهرداری رشت، روز جمعه ساعت 11 صبح در سالن آزادی فرخشهر برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3410

به "سرمربی تیم فوتسال دریژنو: با آمادگی کامل به مصاف شهرداری رشت می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتسال دریژنو: با آمادگی کامل به مصاف شهرداری رشت می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید