سرفیس نئو رسما معرفی گردید؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتشار گزارش های مربوط به کوشش مایکروسافت برای توسعه گجت دو نمایشگره به بیش از 10 سال قبل برمی گردد و بالاخره بعد از گذشت این همه سال، مایکروسافت از چنین گجتی رونمایی کرد و این محصول سرفیس نئو (Neo) نام دارد. این محصول از یک نسخه خاص ویندوز به نام ویندوز 10X بهره می برد و در فصل تعطیلات روانه بازار می گردد.

سرفیس نئو رسما معرفی گردید؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر

همانطور که گفتیم، سرفیس نئو از دو نمایشگر بهره می برد که اندازه هرکدام 9 اینچ است و ضخامت هر طرف به 5.6 میلی متر می رسد. برای محافظت از این دو نمایشگر از شیشه محافظ گوریلا گلس استفاده شده و مایکروسافت در توضیحات خود اعلام نموده که باریک ترین نمایشگرهای LCD فراوری شده محسوب می شوند.

در کمال تعجب، سرفیس نئو از پردازنده اینتل بهره می برد که مبتنی بر نسل Lakefield است و البته کمی تغییر بر روی آن انجام شده. این محصول همچنین از نسل جدید قلم سرفیس هم پشتیبانی می نماید که به پشت آن متصل می گردد. علاوه بر اینکه می توان از یکی از نمایشگرها به عنوان کیبورد استفاده کرد، کاربران می توانند از کیبورد فیزیکی هم استفاده نمایند.

سرفیس نئو از لولای قدرتمندی بهره می برد که می تواند 360 درجه بچرخد و همین موضوع دست کاربران را برای نحوه استفاده از این گجت تا حد زیادی بازتر می نماید. به عنوان مثال اگر تمایلی به استفاده از کیبورد فیزیکی نداشته باشید، می توانید سرفیس نئو را مانند یک لپ تاپ تنظیم کنید.

در خصوص ویندوز 10X هم با یک نوع منوی استارت و نوار وظیفه (Taskbar) جدیدی روبرو هستیم ولی روی هم رفته شباهت زیادی به ویندوز 10 معمولی دارد. کاربران می توانند یک برنامه را در یکی از نمایشگرها و برنامه دیگر را در نمایشگر مقابل اجرا نمایند تا به صورت همزمان هر دو آن ها قابل رویت باشند.مایکروسافت هنوز در خصوص قیمت این محصول اطلاعاتی منتشر ننموده ولی در هر صورت مطمئنا قیمت پایینی نخواهد داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14750

به "سرفیس نئو رسما معرفی گردید؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس نئو رسما معرفی گردید؛ سرفیس تاشو مجهز به دو نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید