زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صادقی مدیر فراوری انتشارات اسم از چاپ یک کتاب جدید و چاپ یک مجموعه پنج جلدی خبر دارد و گفت: باتوجه به مسائل گرانی کاغذ و مقوا و خرید آن دچار مسائلی در حوزه چاپ شدیم و کمی کارهای جدیدمان با تعویق چاپ می گردد.

زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار

وی درباره کتاب هایی که مجوز چاپشان قطعی گردیده است، گفت: یکی از کتاب هایی که مجوزش قطعی گردیده، کتابی است به صورت رمان درباره زندگی حضرت آمنه(س) از مریم بصیری، نویسنده کتاب شب های حرم خانه که موضوع آن درباره اجرای تعزیه زنان در دوران ناصرالدین شاه قاجار بود. امیدواریم بتوانیم این کتاب را در ماه ربیع منتشر کنیم.

این مدیر فراوری انتشارات اضافه نمود: کتاب دیگری که مجوز قطعی چاپ را گرفته است، چاپ دوباره مجموعه پنج جلدی بهترین داستان های دنیا است که قبلا توسط نشر عصر داستان چاپ گردیده بود. این مجموعه بار دیگر بعد از چند سال توسط نشر اسم و زیر نظر احمد گلشیری با یک ویراست و طراحی جدید چاپ می گردد و علاقه مندانی که نتوانسته بودند این مجموعه را قبلا خریداری نمایند، می توانند بزودی این مجموعه را تهیه نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1163

به "زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی حضرت آمنه(س) و یک کتاب دیگر در راه انتشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید