رکوردشکنی سهراب قبل از وزنه زدن در عشق آباد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سهراب مرادی ملی پوش 96 کیلویی وزنه برداری ایران قبل از اعزام به ترکمنستان با مهار وزنه 205 کیلوگرمی در حرکت یکضرب رکورد دنیا را به صورت غیر رسمی در اردوی تیم ملی شکست.

رکوردشکنی سهراب قبل از وزنه زدن در عشق آباد

به گزارش خبرنگاران ، سهراب مرادی ملی پوش 96 کیلویی وزنه برداری ایران قبل از اعزام به ترکمنستان با مهار وزنه 205 کیلوگرمی در حرکت یکضرب رکورد جدید جهان در وزن تازه تایید شده 96 کیلوگرم جهان را به مقدار 20 کیلوگرم البته صورت غیر رسمی شکست. وزنه بردار طلایی و امید اصلی کاروان ایران برای کسب مدال طلای این دوره از مسابقات جهانی دسته وزنی 96 کیلوگرم است. جایی که رقابت 12 وزنه بردار حاضر در آن قرار است روز چهارشنبه 16 آبان ماه راس ساعت 16 به وقت تهران برگزار گردد. سهراب مرادی یکی از چهره های شاخص این دوره از رقابت ها و رکورددار جهان و المپیک با رکورد ورودی 410 کیلوگرم صدرنشین بی رقیب این وزن است.

البته فارس الباخ قطری و تیان تائوی چینی نایب قهرمان المپیک 2016 ریو نیز با رکورد 400 کیلوگرم نزدیکترین رقبای مرادی در عشق آباد به شمار می روند. امیر حقوقی دیگر نماینده اعزامی کشورمان در این وزن و ایگور کلیمونوف از روسیه با رکورد ورودی 382 کیلوگرم در رده دهم قرار دارند.

سهراب مرادی ستاره تیم ملی وزنه برداری ایران قبل از اعزام به مسابقات جهانی 2018 ترکمنستان، درحالی به رکورد جدید جهان در حرکت یکضرب دسته 96 کیلوگرم حمله کرد که او بواقع طبق پیش بینی فدراسیون جهانی وزنه برداری یکی از شانس های مسلم طلایی شدن و شکستن رکوردهای جهان در وزن جدید (96 کیلوگرم) است. مرادی با مهار وزنه 205 کیلوگرمی در حرکت یکضرب البته به صورت غیر رسمی رکورد استانداردی را که فدراسیون جهانی وزنه برداری بعنوان رکورد یکضرب این وزن قرار داده است(185 کیلوگرم) را به مقدار 20 کیلوگرم افزایش داد تا ضمن کشیدن خط و نشان برای رقبا خود را بعنوان یکی از بخت های مسلم رکوردشکنی این دوره از رقابت های جهانی معرفی کند. دانلود

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2154

به "رکوردشکنی سهراب قبل از وزنه زدن در عشق آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی سهراب قبل از وزنه زدن در عشق آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید