رحیمی: مردم سرمایه خود را از بورس خارج نکنند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تغییر مدیریت سازمان بورس و اراده مجلس و دولت برای ساماندهی بازار سرمایه شرایط بهتری را برای سهامداران رقم خواهد زد از مردم خواست که فعلا سرمایه خود را از بورس خارج نکنند.

رحیمی: مردم سرمایه خود را از بورس خارج نکنند

بهزاد رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شرایط بازار سرمایه گفت: دولت نباید به این بازار ورود پیدا می کرد؛ چرا که روابط اقتصادی در بورس بر اساس عرضه و تقاضا تنظیم می گردد و خود سهامداران باید نسبت به چگونگی تنظیم این روابط تصمیم می گرفتند، پس از نظر من ورود دولت به بازار سرمایه اقدامی اشتباه بود.

وی اضافه کرد: اگر از ابتدا قرار بود دولت به این بازار ورود کند مردم به سراغ بانک ها می رفتند سرمایه خود را سپرده گزاری بانکی می کردند؛ اگرچه قصد ندارم دولت را مقصر اصلی این شرایط بازار سرمایه بدانم ولی به هر جهت ورود دولت به بازار سرمایه تبعاتی را به دنبال داشت، معتقدم ضعف مدیریت و نبود شفافیت در این بازار از جمله دلایلی است که به ایجاد چنین شرایطی دامن زد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس بیان نمود: متاسفانه سیاست اقتصادی دولت برای این بازار دوام نیاورد و چنین شرایطی در بازار سرمایه ایجاد شد، اکنون نیز مردم و سهامداران دچار ضرر و زیان شدند و نگران هستند؛ اگرچه با تغییر مدیریت سازمان بورس و اراده برای بازنگری در مدیریت این بازار امیدواریم با رشد شاخص ها شرایط بهتری را ببینیم.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیح داد: مردم که تا به امروز دچار ضرر شدند حال به آنها توصیه می کنم به این موضوع که هرکجا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است توجه نکنند تا ان شاءالله باری دیگر شاهد رشد شاخص ها و بازگشت سرمایه باشیم، باید به این بازار اعتماد کنیم؛ چراکه چاره ای نیست، خود من معتقدم نباید سرمایه ها را از این بازار خارج کرد؛ چرا که امیدواریم با تغییر مدیریت و همچنین اراده مجلس و دولت برای تغییر شرایط، بازار بهتری را تجربه کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50220

به "رحیمی: مردم سرمایه خود را از بورس خارج نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: مردم سرمایه خود را از بورس خارج نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید