رباتی که بسته ها را تحویل می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک شرکت استار ت آپ به تازگی یک ربات بسته بندی ساخته که می تواند بسته ها را به خوبی انسان ها بسته بندی کند.

رباتی که بسته ها را تحویل می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، نمایشگاه علم و فناوری CES 2020 به طور رسمی از امروز افتتاح شد. این نمایشگاه از 7 تا 10 ژانویه امسال میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برای عموم برگزار می گردد و میزبان شرکت های بزرگ و غول های تکنولوژی متعددی در دنیا است.

Agility Robotics استارت آپ آمریکایی روز دوشنبه خاطرنشان کرد: رباتی به تازگی ساخته که می تواند بسته بندی ها را تحویل دهد؛ این ربات اکنون در حال فروش است.

این دستگاه به عنوان Digit شناخته می گردد و اندازه و شکل یک انسان کوچک است و می تواند جعبه هایی با وزن حداکثر 40 پوند را حمل کند.

این شرکت براساس وب سایت خود معتقد است که Digit را می توان در طیف وسیعی از موارد از جمله در لجستیک ، انبارها یا بازرسی صنعتی قرار داد.

دمیون شلتون، مدیرعامل شرکت استارت اپ آمریکایی به سایت ورج گفت: این ربات که می تواند بعضی از عملیات ها را به طور اتوماتیک انجام دهد، با قیمت مناسب در دسترس خواهد گرفت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20183

به "رباتی که بسته ها را تحویل می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که بسته ها را تحویل می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید