راهکار پرسپولیسی ها برای ماجرای بلیت فروشی و پرداخت بدهی 70 میلیاردی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند بدهی 70 میلیارد ریالی که به یک شرکت تبلیغاتی دارند را به زودی پرداخت نمایند.

راهکار پرسپولیسی ها برای ماجرای بلیت فروشی و پرداخت بدهی 70 میلیاردی

به گزارش ، چند ماه پیش یکی از شرکت های فراوری فیلم با انتشار گزارشی نوشت: با عنایت به اعلام شروع لیگ برتر فوتبال در فصل 99 - 98 از انتها مرداد ماه از سوی سازمان لیگ فوتبال، به اطلاع طرفداران عزیز تیم فوتبال پرسپولیس تهران می رساند براساس قرارداد منعقده بین باشگاه پرسپولیس و این شرکت در اردیبهشت 98، بازاریابی، بازار سازی و تبلیغات بلیت فروشی و اجرای کلیه عملیات بلیت فروشی مسابقات خانگی پرسپولیس از تاریخ 13 شهریور امسال تا انتها فصل 99 - 98 به شرکت مربوطه واگذار شده است. براساس این قرارداد برای برطرف مسائل باشگاه پرسپولیس در همان زمان مبلغ 70 میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد.

در آن موقع گفته شد که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، پیمانکار فروش بلیت های خود در لیگ نوزدهم را این شرکت معرفی کرد.

طبق این قرارداد، باشگاه پرسپولیس پذیرفته بود بلیت فروشی بازی های خانگی خود در لیگ نوزدهم را با دریافت 7 میلیارد تومان به این شرکت تبلیغاتی واگذار کند، اما پس از این موضوع اعلام شد که شرکت توسعه و تجهیز مسئول فروش بلیت بازی های خانگی تیم فوتبال پرسپولیس است. حالا سرخپوشان درصدد هستند تا طلب این شرکت را بدهند.

البته در روز های اخیر اخباری منتشر شد که این شرکت کوشش می نماید تا از بازی آینده پرسپولیس، بلیت فروشی بازی های خانگی سرخپوشان را دوباره برعهده بگیرد، اما یک منبع مطلع در باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: بحث شکایت مطرح نیست و به زودی طلب این شرکت را پرداخت می کنیم. بلیت فروشی بازی های خانگی پرسپولیس نیز با شرکت توسعه و تجهیز است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14713

به "راهکار پرسپولیسی ها برای ماجرای بلیت فروشی و پرداخت بدهی 70 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار پرسپولیسی ها برای ماجرای بلیت فروشی و پرداخت بدهی 70 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید