راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای در گیلان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دفتر فن بازار منطقه ای گیلان از سوی پارک علم و فناوری در استان راه اندازی می گردد.

راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای در گیلان

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دفتر فن بازار منطقه ای گیلان از سوی پارک علم و فناوری در استان راه اندازی شد.

لازم به ذکر است، از دیگر اهداف دفتر فن بازار منطقه ای استان گیلان یاری به برگزاری دوره های آموزشی مربوط به تجاری سازی، احصا احتیاج های فناورانه و برگزاری همایش ها و رویداد های ترویجی و ارتقا فرهنگ فعالیت های فناورانه و توسعه بازار فناوری در استان است.

یکی از ارکان اصلی فن بازار، شورای هماهنگی فن بازار منطقه ای است که در سه حوزه سیاستگذاری، نظارت ومدیریت و ارائه مشاوره درخصوص پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف فن بازار فعالیت دارد. این شورا متشکل از 12 عضو حقوقی و حقیقی از جمله معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استان است.

از وظایف این شورا می توان به ایجاد هماهنگی بین نهاد های علم و فناوری استان؛ آنالیز برنامه عملیاتی سالیانه فن بازار منطقه ای و ارائه پیشنهادها؛ اشاره نمود.

این مرکز به عنوان نماینده شبکه فن بازار ملی ایران، دفتر فن بازار منطقه ای استان گیلان را تأسیس و راه اندازی می گردد

این موسسه با هدف یاری به تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی، یاری به بازاریابی محصولات فناورانه، جذب سرمایه برای طرح های فناورانه آماده فعالیت است.

سایت فن بازار به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری گیلان راه اندازی می گردد و این سایت به عنوان بستر مناسب و به عنوان کریدور شرکت های دانش بنیان با سرمایه گذاران مطرح است.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37464

به "راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید