ملاقات غیرمنتظره اردوغان و فائز السراج در استانبول

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری ترکیه روز پنج شنبه از ملاقات غیرمنتظره رجب طیب اردوغان با فائز السراج در استانبول اطلاع داد.

ملاقات غیرمنتظره اردوغان و فائز السراج در استانبول

در بیانیه دفتر ریاست جمهوری ترکیه آمده است: رئیس جمهور رجب طیب اردوغان با رئیس شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی لیبی، فائز السراج، در کاخ دولمه باغچه در استانبول ملاقات کرد.

گفته می گردد که ملاقات مزبور در برنامه کار روز پنج شنبه اردوغان قرار نداشت. دفتر ریاست جمهوری ترکیه نیز جزئیات بیشتری پیرامون گفتگوهای اجرا شده در این ملاقات ارائه نکرد.

لازم به ذکر است که دولت وفاق ملی لیبی روز چهارشنبه با استناد به حمله نیروهای ارتش ملی لیبی به رهبری ژنرال خلیفه حفتر به شهر بندری طرابلس، از ادامه گفتگوها بر سر مسائل نظامی در شهر ژنو خودداری کرد. از سوی دیگر، ارتش ملی لیبی نیز مدعی شد که در واکنش به نقض آتش بس از سوی گروههای تروریستی، به انبار تسلیحات و مهمات در طرابلس حمله نموده است.

ارتش ملی لیبی همچنین مدعی شد یک فروند کشتی متعلق به ترکیه را که حامل تسلیحات و مهمات بود، پس از لنگر انداختن در بندر طرابلس منهدم نموده است.

لازم به ذکر است که پس از ترور معمر قذافی رهبر پیشین لیبی، این کشور آفریقای شمالی درگیر یک جنگ داخلی خونین شده که این کشور را میان دو کانون قدرت- دولت وفاق ملی لیبی به رهبری فائز السراج و ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر- دوپاره نموده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22504

به "ملاقات غیرمنتظره اردوغان و فائز السراج در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات غیرمنتظره اردوغان و فائز السراج در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید