دومین گوشی ویوو آیکو در راه است ، از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برند نوظهور و چینی ویوو آیکو که درواقع زیرمجموعه ای است از برند ویوو اقدام به فراوری دومین نسخه از گوشی هوشمند خود نموده است.

دومین گوشی ویوو آیکو در راه است ، از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این برند نخستین نسخه از گوشی هوشمند خود را در ماه مارس(اسفندماه) رونمایی کرد و در حال حاضر نیز دومین نسخه را آماده ورود به بازار نموده است.

گوشی جدید آیکوو موسوم به آیکوو نئو شباهت های زیادی به نسخه پیشین دارد.صفحه نمایش این گوشی ضد آب است و دارای دوربین سه گانه پشتی است که به شکل عمودی در بخش گوشه بالایی سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

البته LED فلش در ویو آیکو جدا از دوربین سه گانه قرار داده شده است. دکمه های پاور و صدا در سمت راست است و یک دکمه رنگ نارنجی در سمت چپ وجود دارد که احتمالا برای استفاده از گزینه دستیار دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی دارای حداقل دو رنگ، بنفش و سیاه خواهد بودد و جنس بدنه آن فیبروکربن است.

این گوشی در بخش پشتی خود دارای اسکنر اثر انگشت نیست بنابراین حدس زده می گردد که احتمالا اسکنر در صفحه نمایش جاسازی شده است. بر این اساس حدس زده می گردد این گوشی هوشمند دارای یک پنل OLEDاست. این گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است. این گوشی دارای پورت USB-C است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8977

به "دومین گوشی ویوو آیکو در راه است ، از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین گوشی ویوو آیکو در راه است ، از دوربین سه گانه تا صفحه نمایش ضدآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید