دستگیری کلاهبرداران فروش لاستیک و ادوات خودرو در مهاباد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از دستگیری کلاهبرداران فروش ادوات خودرو و لاستیک در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران فروش لاستیک و ادوات خودرو در مهاباد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد؛ سرهنگ محمد توحیدی گفت: درپی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی از آنان، مراتب در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ توحیدی، با بیان اینکه پس از انجام عملیات سایبری و فنی متهمان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در تحقیقات تکمیلی تعیین شد متهمان با تبلیغ انواع ادوات ماشین آلات سنگین و لاستیک خودروهای سبک و سنگین درشبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، ازاعتماد شهروندان سوء استفاده کرده و به عنوان فروشنده یکی از فروشگاههای معتبر کشور از 50 نفر کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با اشاره به اینکه متهمان مبلغ 700 میلیون تومان از این افراد کلاهبرداری کرده بودند، افزود: در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45687

به "دستگیری کلاهبرداران فروش لاستیک و ادوات خودرو در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبرداران فروش لاستیک و ادوات خودرو در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید