درخواست برای تسریع در واکسیناسیون افرادی که بیماری های زمینه ای دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کمبود واکسن کرونا با توجه به شیوع گسترده این ویروس خطرناک در کشور باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد.

درخواست برای تسریع در واکسیناسیون افرادی که بیماری های زمینه ای دارند

به گزارش ، با توسعه ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار جانباختگان و مبتلایان به این ویروس منحوس ضرورت دریافت واکسینه شدن بیش از گذشته احساس می گردد.

هم اکنون که بیش از 4 ماه است که از طرح ملی واکسیناسیون در کشور می گذرد، گروه های حساس جامعه بر اساس دسته بندی و به وسیله دریافت پیامک به مراکز درمان مراجعه و واکسینه شدند.

اما در بعضی از نقاط کشورمان این واکسن که برای بعضی از افراد که جنبه حیاتی دارد با کمبود آن روبرو هستند و فقط برای افرادی که بیماری خاص دارند در نظر گرفته شده است.

این موضوع باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد و پیامی ارسال نموده است که مشاهده می کنید.

سلام در مورد واکسن سینوفارم و برکت که برای استان ما در سیستان و بلوچستان درنطر گرفته شده است متاسفانه مراکز بهداشت و بیماری های خاص خیلی سختگیری می نمایند و فقط برای بیماران خاص مانند سرطانی ها و دیالیزی ها و تالسمی ها نامه می دهند و تاییدشون می نمایند.خواهش می کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62803

به "درخواست برای تسریع در واکسیناسیون افرادی که بیماری های زمینه ای دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برای تسریع در واکسیناسیون افرادی که بیماری های زمینه ای دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید