درخواست از رئیس دستگاه قضا برای پیگیری آلودگی 2 رودخانه رشت خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود به سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد نموده از رئیس قوه قضائیه می خواهیم به این مسئله ورود کند.

درخواست از رئیس دستگاه قضا برای پیگیری آلودگی 2 رودخانه رشت خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه گیلان به لحاظ زیرساخت های درمانی در شرایط بدی واقع شده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل بدهی زیاد، ضعف و معیوب بودن زیرساخت های درمانی و همچنین ناتمام بودن پروژه های درمانی در شرایط خوبی قرار نداشته و جزو استان های محروم محسوب می گردد.

سالاری با ابرار خرسندی از اقدامات اجرا شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم محدودیت های موجود در کشور به لحاظ مالی در طی این مدت اقدامات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثل احداث اورژانس هوایی، اورژانس بیمارستان رازی و افزوده شدن آمبولانس پیشرفته اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در گیلان در اوایل این بحران بسیار شدید بوده است، توضیح داد: متأسفانه بلایای طبیعی مثل برف سال گذشته 33 میلیارد تومان به زیرساخت های درمانی استان وارد نموده و در اوایل کرونا در اسفندماه سال گذشته تعداد افراد مبتلا به کووید 19 به هزار و 700 نفر رسیده و در این مدت 70 میلیارد تومان برای بیمارستان های استان گیلان تجهیزات خریداری شده است.

وی با اشاره بر فرایند ثابت شیوع کرونا در گیلان بیان نمود: از اول شیوع کرونا در ای استان 30 نفر از کادر درمانی استان به درجه رفیع شهادت نائل آمده که این امر گواه بر جان فشانی کادر درمانی در ایام کرونا و در بیمارستان های گیلان است.

سالاری با درخواست از رئیس دستگاه قضا در مورد به سازی رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت: آلودگی این دو رودخانه باعث آلودگی محیط زیست شده و به سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد نموده به این منظور از رئیس قوه قضائیه درخواست به احیا و رسیدگی به شرایط این دو رودخانه ورود کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51990

به "درخواست از رئیس دستگاه قضا برای پیگیری آلودگی 2 رودخانه رشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از رئیس دستگاه قضا برای پیگیری آلودگی 2 رودخانه رشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید