خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عبدالعلی چنگیز در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم، هر دو تیم تنها به یک چیز فکر می کردند و آن هم دریافت سه امتیاز بازی بود البته در این دیدار جنگ اصلی بین هافبک ها بود زیرا نمی خواستند میانه زمین را از دست داده و بازی را به حریف واگذار نمایند.

خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت

وی تأکید کرد: استقلال مقابل سپاهان آن هم در اصفهان خوب ظاهر شد، یک بار دروازه سپاهانی را باز کرد که داور آن گل را مردود اظهار داشت اما پاتوسی که این روزها تأثیرگذارترین بازیکن استقلال است، توانست در ثانیه های سرانجامی دروازه حریف را باز نموده تا استقلال صاحب سه امتیاز حساس شده تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد حسین حسینی گفت: حسینی نمایش خوبی هم در برابر الهلال و هم مقابل سپاهان داشت، او می تواند در بازی های آینده هم با نظر کادر فنی از دروازه استقلال حراست نموده و اجازه گلزنی به حریفان را ندهد. او جوان و پرانگیزه است و خروج های به موقعش، مانع گلزنی حریفان شده است.

چنگیز در مورد دیدار روز چهارشنبه آبی پوشان برابر ماشین سازی از هفته بیست و ششم لیگ برتر توضیح داد: مطمئناً ماشین سازی برای کسب امتیاز به تهران خواهد آمد. این تیم با داشتن مهاجری سرمربی خوبش، در این فصل توانسته امتیازات زیادی را از تیم های بزرگ لیگ برتر بگیرد و مطمئناً در تهران هم نمی خواهد بازنده باشد بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی اضافه نمود: استقلال اگر می خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی مانده و امیدوار به اتفاقات فوتبالی برای دیگر تیم ها باشد، باید ماشین سازی را در تهران شکست داده تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک باشد؛ اگرچه پرسپولیس توانست سایپا را در تهران شکست دهد اما هنوز تا سرانجام فصل 5-4 بازی دیگر باقی مانده و هر تیمی که از این 5 بازی امتیازات لازم را کسب کند، می تواند به قهرمانی دست پیدا کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در سرانجام اظهار داشت: امیدوارم در بازی های باقی مانده طرفداران استقلال تیمشان را تنها نگذاشته و در کنار بازیکنان باشند تا با حمایت آنها، بازیکنان استقلال بتوانند بازی های باقی مانده را با پیروزی به سرانجام برسانند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6452

به "خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط دفاع استقلال نمره قبولی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید