خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش تجارت نیوز، محمد تقی زاده در سرانجام شورای نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در سال 99 اظهار کرد: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند.

خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد

وی ادامه داد: مسئولان باید لیست کارکنان در دستگاه های مختلف به استانداری تهران اعلام نمایند و به همین دلیل مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی گردد.

تقی زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می گردد و اگر احتیاج به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می گردد.

معاون عمرانی استانداری تهران اضافه کرد: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان های استان تهران تا 15 فروردین به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تقی زاده در سرانجام اعلام نمود: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال گردد و پس از تایید اجرایی گردد.

منبع: تسنیم

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27000

به "خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج خودروها از استان تهران ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید