خبرنگاران جریمه 571 راننده متخلف و توقیف 146 دستگاه خودرو در گیلان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رشت- خبرنگاران- رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از جریمه 500 هزار تومانی 571 راننده متخلف و توقیف 146 دستگاه خودرو از هشتم تا خاتمه وقت یازدهم فروردین ماه جاری در معابر درون شهری استان اطلاع داد.

خبرنگاران جریمه 571 راننده متخلف و توقیف 146 دستگاه خودرو در گیلان

سرهنگ امیر طالبی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مالکان خودرو بدلیل ترددهای غیر ضروری درون شهری و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی جریمه و یا خودروی آنها توقیف شده اند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت از مردم خواست سال جاری برای قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی همگان؛ همچنان در خانه بمانند و پلیس در صورت بی توجهی و حضور در پارک ها و تفرجگاهها با قاطعیت و جدیت با متخلفان برخورد می نماید.

به گفته سرهنگ طالبی؛ حضور در پارک ها و تفرجگاهها و تردد های غیر ضروری در معابر شامل قوانین فاصله گذاری اجتماعی می گردد و در صورت تخلف همان جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو به آنها تعلق می گیرد .

طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در گیلان اجرایی شده و به گفته فرماندهی انتظامی گیلان تا بیستم فروردین ماه ادامه می یابد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27237

به "خبرنگاران جریمه 571 راننده متخلف و توقیف 146 دستگاه خودرو در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جریمه 571 راننده متخلف و توقیف 146 دستگاه خودرو در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید