خبرنگاران تسهیلات خسارت کرونا به 9 هزار واحد صنفی خرم آباد پرداخت شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار خرم آباد گفت: 54 میلیارد تومان تسهیلات به 9 هزار پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

خبرنگاران تسهیلات خسارت کرونا به 9 هزار واحد صنفی خرم آباد پرداخت شد

جعفر طولابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در مجموع 102 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صاحبان مشاغل و کسب و کارهای متضرر از کرونا در مرکز لرستان تصویب شده است.

وی توضیح داد: کار اعطای وام به مابقی اصناف متقاضی ادامه دارد و دیگر واحدهای صنفی متضرر از کرونا نیز می توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت نام نمایند و تشکیل پرونده دهند.

فرماندار خرم آباد همچنین از همراهی خوب کسبه و بازاریان در رعایت محدودیت های جدید کرونا تقدیر کرد و اضافه نمود: کاهش شیوع و ابتلای افراد به این ویروس تنها با مشارکت مردم امکانپذیر است که امیدواریم در مدت 2 هفته تعطیلی گروههای شغلی، 2، سه و چهار این مهم محقق گردد.

طولابی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 312 مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف خرم آباد داده شد ادامه داد: در این مدت هفت واحد بی توجه به محدودیت های مصوب نیز پلمب شدند.

فرماندار خرم آباد افزود: مصوبه دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر منع رفت و آمد خودروهای شخصی از ساعت 21 شب تا چهار بامداد باید اجرا گردد که براساس آنالیز های بازرسان و تیم بازرسی فرمانداری در یک روز، صاحبان 151 خودرو به دلیل رعایت نکردن این امر جریمه و 2 خودرو نیز توقیف شدند.

استان لرستان هم اکنون در شرایط فوق قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است، تنها شهرستان چگنی شرایط زرد دارد و مابقی شهرستانها در حالت نارنجی یا قرمز هستند.

از ابتدای شیوع کرونا تا دوم آذرماه ابتلای قطعی 54 هزار و 35 نفر شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و 93 نفر جان باخته اند.

بیش از 51 هزار واحد صنفی در لرستان فعال است و سهم خرم آباد از این تعداد 17 هزار واحد است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46320

به "خبرنگاران تسهیلات خسارت کرونا به 9 هزار واحد صنفی خرم آباد پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات خسارت کرونا به 9 هزار واحد صنفی خرم آباد پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید