خاطره جالب گالیانی از شب فتح اروپا توسط میلان با غلبه بر بارسلونا؛ جام قهرمانی در کیسه زباله!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر سابق باشگاه میلان خاطره ای جالب را از یکی از به یاد ماندنی ترین افتخارات تاریخ این باشگاه بازگو کرد.

خاطره جالب گالیانی از شب فتح اروپا توسط میلان با غلبه بر بارسلونا؛ جام قهرمانی در کیسه زباله!

به گزارش خبرنگاران، آدریانو گالیانی مدیر سابق باشگاه میلان که به این تیم افتخارات فراوانی همچون سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد، خاطره ای جالب از سال های نخست دوران کاری اش در این تیم بازگو کرد، خاطره ای از شب قهرمانی روسونری در لیگ قهرمانان اروپای سال 1994 با تحمیل شکست سنگین 4 بر صفر به بارسلونا در فینال آتن.

گالیانی که دو سال پیش، بعد از فروش باشگاه میلان از سوی سیلویو برلوسکونی از این تیم جدا شد، اکنون در تیم دسته سومی مونتزا که آن هم به برلوسکونی تعلق دارد به عنوان مدیر کار می نماید و به این ترتیب ارتباط خود را با دنیای فوتبال حفظ نموده است.

گالیانی در یک مراسم تبلیغاتی در شهر میلان، به اتفاقاتی که پس از جشن قهرمانی روسونری در لیگ قهرمانان سال 1994 رخ داد، اشاره داشت و گفت: من و فابیو کاپلو (سرمربی وقت میلان) تا نیمه های شب بیدا بودیم و در نوشیدن زیاده روی کردیم و از خود بی خود شدیم تا جایی که فراموش کردیم جام را بیاوریم. در آسانسور بودیم و ناگهان چشم مان به کیسه زباله ای افتاد که جام را درون آن گذاشته بودند. احتمالاً کار پیشخدمت بود. جام را برداشتیم و آن را به اتاق مان برگرداندیم. آن را روی تختخوابم گذاشتم و کنارش خوابیدم. فردای آن روز به همسرم گفتم که بهترین خواب تمام عمرم را تجربه کردم.

مدیر سابق میلان درباره تصمیم برلوسکونی برای خرید این باشگاه در سال 1986 و اینکه چه کسی واسطه شد که قرارداد انتقال مالکیت باشگاه به نخست وزیر پیشین ایتالیا صورت بگیرد، گفت: در اوایل سال 1986 بود که تصمیم گرفتیم میلان را بخریم. من آن موقع در مونتزا بودم و به سیلویو برلوسکونی گفتم که مراقب باشد چون این خرید بسیار گرانی خواهد بود. یک هوادار دوآتشه روسونری به نام فدله کونفالونیری به ما برای خرید باشگاه فشار آورد و با توجه به اینکه آن موقع هنوز مائورو تاسوتی، فرانکو بارسی و چند بازیکن دیگر در هسته اصلی تیم حضور داشتند، ترغیب شدیم که با آن هسته یک تیم خوب بسازیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7058

به "خاطره جالب گالیانی از شب فتح اروپا توسط میلان با غلبه بر بارسلونا؛ جام قهرمانی در کیسه زباله!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب گالیانی از شب فتح اروپا توسط میلان با غلبه بر بارسلونا؛ جام قهرمانی در کیسه زباله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید