حمله مجدد ترامپ به آمازون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، ترامپ روز گذشته در مصاحبه ای با برنامه فاکس و دوستان که از شبکه فاکس نیوز پخش می گردد، گفت: آمازون و شرکت هایی مانند آن تمامی کارهای پستی شان را به گردن اداره پست آمریکا می اندازند. آنها هزاران بسته پستی را به اداره پست آمریکا می برند و می گویند بفرمائید، اینها را تحویل دهید. ما به ازای هر بسته به طور متوسط 3 و 4 دلار ضرر می کنیم. ما مقدار زیادی پول از دست می دهیم.

حمله مجدد ترامپ به آمازون

این اولین بار نیست که ترامپ به این دلیل به شرکت آمازون حمله می نماید. وی دو سال قبل هم با ارسال پیامی در توئیتر نوشته بود: اداره پست آمریکا برای هر بسته ای که برای شرکت آمازون حمل می نماید به طور متوسط 1.5 دلار ضرر می دهد. روی هم رفته میلیاردها دلار می گردد. اگر اداره پست نرخ انتقال بسته ها را افزایش دهد هزینه انتقال بسته های شرکت آمازون به 2.6 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این کلاهبرداری از اداره پست باید متوقف گردد. آمازون باید نرخ واقعی و مالیات بپردازد.

در همان زمان آنالیز های اداره فدرال ناظر بر قراردادهای تجاری آمریکا نشان داد اگر چه اداره پست این کشور در یک دهه اخیر به طور مرتب ضرر نموده، اما ارسال بسته های آمازون برای آن سودآور بوده و از این بابت خسارتی متوجه آن نبوده است.

دلیل دلخوری اصلی ترامپ از آمازون، کنترل روزنامه واشنگتن پست توسط جف بزوس مالک آمازون و مواضع این روزنامه بر علیه ترامپ است. ترامپ قبلاً در توئیت های خود این روزنامه را دغلکار توصیف نموده بود.

آمازون علاوه بر پست آمریکا برای تحویل سفارشات مشتریان از خدمات شرکت هایی همچون یو پی اس و تداکس بهره می گیرد و در مجموع با 1300 شرکت در سراسر دنیا برای تحویل بسته های سفارشی قرارداد دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41067

به "حمله مجدد ترامپ به آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجدد ترامپ به آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید