حمایت ژاپنی ها از آبه و حزب حاکم در نظرسنجی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق نظرسنجی اجرا شده اوضاع برای ادامه فعالیت نخست وزیر ژاپن و حزب حاکم در این کشور مساعد است.

حمایت ژاپنی ها از آبه و حزب حاکم در نظرسنجی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طی نظرسنجی اجرا شده در ژاپن مردم هرچند امید زیادی به شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن دارند اما در عین حال ترجیح می دهند در عرصه سیاسی این کشور شاهد ثبات باشند.

آساهی شیمبون با ارسال این نظرسنجی به وسیله ایمیل سعی در ثبت نظر افکار عمومی این کشور داشت. این نظرسنجی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس اولیاء ژاپن انجام شده که قرار است در تابستان برگزار گردد.

41 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی امید زیادی به عملکرد شینزو آبه دارند درحالی که 57 درصد به نحوه مدیریت او به عنوان شخص اول سیاسی ژاپن چندان امیدوار نیستند.

در پاسخ به این سوال که آیا مردم ثبات در عرصه سیاسی را ترجیح می دهند یا خواهان تغییر در روند مدیریت کشور هستند 60 درصد گزینه ثبات را انتخاب کردند و 34 درصد با تغییر در سیاست کشور موافق بودند.

طبق نتایج نظرسنجی مخالفان حزب حاکم لیبرال دموکرات پیروز به جذب افکار عمومی برای مخالفت با دولت نشده اند.

60 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعتماد کمی به شینزو آبه داشتند اما در عین حال43 درصد از افراد معتقد بودند اگر انتخابات در حال حاضر برگزار گردد حزب لیبرال دموکرات برنده انتخابات خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7344

به "حمایت ژاپنی ها از آبه و حزب حاکم در نظرسنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ژاپنی ها از آبه و حزب حاکم در نظرسنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید