حضور اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش استان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: به مناسبت هفته پژوهش، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان در مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان شرکت نموده است.

حضور اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند با بیان این مطلب اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان با طرح های پژوهشی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نمایشگاه شرکت نموده است.

او با بیان اینکه در حاشیه نمایشگاه دوره های آموزش گردشگری و میراث فرهنگی برگزار می گردد، اضافه کرد: کارگاه های وزن دهی لایه های موثر در مشخص پهنه های مناسب طبیعت گردی، استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی در مشخص پنه های مناسب تفرج، استفاده از تصاویر ماهواره ای در مشخص پهنه های مناسب تفرج، میراث فرهنگی و مسئولیت اجتماعی، بسته بندی در صنایع دستی، تحلیل شبکه ذی نفعان گردشگری و تهیه پرونده ثبتی آثار ملموس و ناملموس در حاشیه این نمایشگاه برگزار می گردد.

غرفه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان هرمزگان در مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان از 16 لغایت 22 آذر ماه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 17 تا 21 دایر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18633

به "حضور اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید