حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 قم 3 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی اورژانس قم گفت: حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 قم 3 مصدوم برجای گذاشت.

حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 قم 3 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگاران، مهدی فراهانی در رابطه با حادثه حریق در قم مطرح کرد: شب گذشته حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 تن مجددا پرسنل و خودروهای اورژانس،و آتش نشانی را به محل حادثه کشاند .

وی توضیح داد: با توجه به وسعت حریق 3 دستگاه آمبولانس اورژانس، 115 درهمان ابتدا به محل اعزام شد و از 3 مصدوم حادثه 2 نفر با سوختگی حدود 20 درصد توسط 2 آمبولانس اورژانس به بیمارستان نکویی-فرقانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم بیان نمود:همچنین 1 مصدوم نیز به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت پزشکی درمحل درمان شد .

فراهانی در مورد دو تصادف عصر دیروز با 9 مجروح در قم نیز شرح داد: عصر روزگذشته بر اثر برخورد خودرو پراید با وانت بار در یکی از روستاهای بخش جعفریه 5 مجروح بر جای گذاشت که مجروحین این تصادف پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی با 2 دستگاه امبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

وی اعلام نمود: ساعتی بعدازاین حادثه و درجاده جدید قم-جعفریه واژگونی وانت بار 4 مجروح شامل 2 کودک و 2 بزرگسال بر جای گذاشت که مجروحین این حادثه نیز با 2 آمبولانس اورژانس به قم منتقل و تحویل بیمارستان شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3774

به "حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 قم 3 مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق در صندلی ال-پی-جی در میدان 72 قم 3 مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید