تیم بسکتبال با ویلچر بانوان پنجم آسیا شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه رقابتهای بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در تایلند در حال برگزاری است، تیم بسکتبال باویلچر بانوان با شکست تیم افغانستان در صندلی پنجم آسیا ایستاد.

تیم بسکتبال با ویلچر بانوان پنجم آسیا شد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در تایلند در حال برگزاری است، تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در آخرین ملاقات خود به مصاف تیم افغانستان رفت و با شکست این تیم در صندلی پنجم آسیا نهاده شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در آخرین ملاقات خود در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امروز به مصاف تیم افعانستان رفت و با نتیجه 48 بر 35 این تیم را شکست داد و در صندلی پنجم آسیا نهاده شد.

این دوره از مسابقات با حضور 8 تیم در بخش بانوان و 14 تیم در بخش مردان تا 16 آذر به میزبانی پاتایا تایلند برگزار می گردد.

در این مسابقات سه سهمیه در بخش بانوان و 4 سهمیه در بخش مردان توزیع می گردد که بانوان ایران از کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بازماندند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18539

به "تیم بسکتبال با ویلچر بانوان پنجم آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال با ویلچر بانوان پنجم آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید