تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه&zwnjهای تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه صدور مدرک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست در نشست کارکنان این مرکز با وزیر آموزش وپرورش از کسب رتبه نخست کیفی مرکز حراست آموزش وپرورش از بین 27 دستگاه کشور خبر داد.

تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه&zwnjهای تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه صدور مدرک

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، جلال دلقندی در نشست کارکنان مرکز حراست با وزیر آموزش وپرورش، با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه اول سال مرکز حراست، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی ها، دوره های ضمن خدمتی را برای همکاران فرهنگی برگزار کردیم که ازجمله می توان به؛ دوره 6ساعته تخلیه تلفنی با مشارکت 486هزار نفر، دوره ضمن خدمت 16ساعته جنگ نرم برای 150نفر، دوره 12ساعته امنیت ملی با مشارکت 80نفر، مدیریت استراتژیک برای 500نفر، دوره 12ساعته سخن شناسی و 6ساعته مدیرت بحران از آن جمله است.

دلقندی شرح داد: در راستای ایمن سازی مدارس، تا به امروز 26درصد مدارس به دوربین مداربسته مجهز شدند، تجهیز 33هزار مدارس به سیستم اعلان سرقت، بیش از 8هزار مدرسه به اعلان حریق و 97درصد مدارس به کپسول اطفای حریق مجهز شده اند.

وی ادامه کرد: از مجموع برنامه هایی که در سال جاری در دستور کارداریم 15فعالیت را به طور کامل انجام دادیم و 15برنامه نیز در حال اقدام است و تعدادی از برنامه ها نیز، درصدی از آن ها به انجام رسیده است.

رئیس مرکز حراست گفت: تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه های تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه های صدور گواهینامه ها همواره در دستور کار ما واقع شده است.

وی از سه برابر شدن برنامه های این مرکز در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بازآوری نقش همکاران، طراحی سازوکارهای لازم برایافزایش منابع و ... ازجمله فعالیت های این مرکز است.

دلقندی اظهار کرد: مرکز حراست آموزش وپرورش در بین مراکز حراست 27دستگاه ازلحاظ کیفی رتبه اول را کسب کند و ازنظر کمی نیز حائز رتبه دوم شده است. همچنین با تلاش ها همکاران حراست، برای همه مدارس سراسر کشور شناسنامه فیزیکی صادر می شود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش وپرورش گفت: باهدف ایجاد وحدت رویه در عملکرد حراست ها، از طریق شبکه شاد حداقل ماهی یک جلسه با مسئولین حراست سراسر کشور برگزار می کنیم.

وی تکریم همکاران و دانش آموزان را از اهداف این مرکز برشمرد و با تأکید بر اخلاق مداری اضافه نمود: سعی می کنیم با بیرون از مجموعه آموزش وپرورش تعامل داشته باشیم و مانند یک معلم دلسوزانه به خدمت بپردازیم.

دلقندی گفت: صدور 240هزار کارت شناسایی معلمان در سال قبل و 240هزار کارت شناسایی در سال جاری ازجمله اقدامات این مرکز است و 20هزار کارت شناسایی نیز آماده تحویل به همکاران فرهنگی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46812

به "تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه&zwnjهای تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه صدور مدرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه&zwnjهای تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه صدور مدرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید