تغییرات مدیر فنی صدای منتقدان را در آورد، مقصودی به جای یزدانی!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا از امروز در شهر تالین کشور استونی شروع می گردد و تا روز 23 مرداد ماه در جریان است. به همین دلیل تیم کشتی آزاد جوانان ایران به تازگی در قالب دو گروه به استونی اعزام شد که مدعیان پنج وزن نخست این رقابتها نیز از ظهر امروز به مصاف رقبای خود می روند.

تغییرات مدیر فنی صدای منتقدان را در آورد، مقصودی به جای یزدانی!

اما نکته عجیب از زمان اعزام این تیم تا مراسم وزن کشی مسابقات، تغییر آزادکار وزن 65 کیلوگرم بود. در حالیکه تا قبل از این مسابقات قرار بود امیر مهدی یزدانی، جوان 18 ساله مازنی که اتفاقا چندی پیش قهرمان رقابتهای انتخابی بزرگسالان شده بود به میدان برود، اما به یکباره با تصمیم مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، یزدانی جای خود را به امیر حسین مقصودی می دهد. هر چند هنوز دلایل فنی این جابجایی رسما از سوی کادر فنی اعلام نشده، اما تا همین جای کار هم صدای انتقاد بسیاری از اهالی کشتی و به خصوص مازنی های پیگیر این موضوع را در آورده است.

ضمن اینکه ابهام در این تغییر زمانی دوچندان می گردد که امیر مهدی یزدانی نیز بلافاصله در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به این مساله واکنش نشان داده و صراحتا گفته حقش تضییع شده است. به هر حال تغییرات دقیقه نودی در وزن 65 کیلوگرم تیم جوانان که گفته می گردد از سوی محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی انجام شده باعث ایجاد نقدها و ابهامات فراوانی شده و واکنش های زیاد را در برداشته است. امیر مهدی یزدانی یکی از آزادکاران جوان مازنی، مدال نقره رقابتهای نوجوانان دنیا، مدال نقره زیر 23 سال آسیا و عنوان سومی جام تختی در رده بزرگسالان را در کارنامه خود دارد. وی چندی پیش عنوان قهرمانی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت های دنیای را هم کسب کرد تا ثابت کند یکی از آزادکاران جوان و عنوان دار کشتی ایران محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات دنیای 2019 استونی به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: امیر پرسته

61 کیلوگرم: مهدی شیرازی

65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی و امیرحسین مقصودی

70 کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور

74 کیلوگرم: محمد نخودی

79 کیلوگرم: عبداله شیخ اعظمی

86 کیلوگرم: سجاد حبیبی

92 کیلوگرم: علیرضا عبداللهی

97 کیلوگرم: عباس فروتن

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع

سرمربی: محمد طلایی

مربیان: احسان لشگری - اصغر بذری- مهدی برائتی- علی شکری پور- محمد رضایی

ماساژور: سجاد امیری

سرپرست: اسماعیل پلویی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11341

به "تغییرات مدیر فنی صدای منتقدان را در آورد، مقصودی به جای یزدانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات مدیر فنی صدای منتقدان را در آورد، مقصودی به جای یزدانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید