تعطیلی موقت تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماند خشک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تعطیلی موقتی تمامی فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماندهای خشک به مدت محدود و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

تعطیلی موقت تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماند خشک

به گزارش از،محمد صادقی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و تهدیدات ناشی از آن برای سلامت شهفرایندان و فعالان حوزه مدیریت پسماند و به منظور جلوگیری از انتقال ویروس در این عرصه، به طور موقت فعالیت های مربوط به بحث پردازش و جمع آوری موقتاً متوقف شده است.

او شرح داد: بر این اساس جمع آوری پسماند خشک از در منازل، فعالیت در مراکز پردازش پسماند خشک و جداسازی پسماند ها در خطوط پردازش در کارخانه تولید کود آلی در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: موضوع مهم شیوه تسری این ویروس از طریق تماس با سطوح آلوده است و با توجه به اینکه با تماس شهفرایندان و عوامل جمع آوری و پردازش با این پسماند ها امکان انتقال این ویروس افزایش می یابد، به منظور ارتقای سلامت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا موقتاً فعالیت ها را تعطیل کرده ایم.

او با اشاره به لزوم مشارکت شهفرایندان در این ایام در راستای مدیریت اصولی پسماند ها در منزل، گفت: شهفرایندان در طول این مدت که فرآیند های مدیریت پسماند در سراسر کشور با تغییر روبرو شده و جمع آوری پسماند های خشک موقتاً متوقف شده است، باید در تولید و مدیریت پسماند ها دقت بیشتری به کار بسته و با رعایت اصولی مانند کاهش تولید پسماندها، فشرده سازی و کم حجم کردن پسماندها، استفاده مجدد و مواردی از این دست، حتی الامکان مقدار پسماند های تولیدی را کاهش دهند تا از بار پسماند های وارد شده به محیط زیست کاسته شود.

صادقی فرایند فعلی را موقتی و در راستای برنامه های معین شده برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا دانست و افزود: مشارکت شهفرایندان در اموری مانند جداسازی پسماند ها و همکاری با ایستگاه های بازیافت ضروری است و این تعطیلی فعالیت تنها در این برهه از زمان و به منظور حفظ سلامت خود شهفرایندان و عوامل جمع آوری صورت گرفته و با بازگشت شرایط عادی در آینده ای نزدیک، تمامی فعالیت های جمع آوری و پردازش از سر گرفته می شود.

منبع:ایمنا

م

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26661

به "تعطیلی موقت تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماند خشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موقت تمام فعالیت های جمع آوری و پردازش پسماند خشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید