تصویب کلیات طرح جامع دو مجموعه گردشگری در کارگروه گردشگری استان اصفهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از تصویب کلیات دو طرح جامع تأسیس مجموعه گردشگری در کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان اطلاع داد.

تصویب کلیات طرح جامع دو مجموعه گردشگری در کارگروه گردشگری استان اصفهان

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، نشست کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان عصر سه شنبه 9 مرداد با حضور علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس کارگروه، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی و دبیر کارگروه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان و سایر اعضا برگزار گردید.

در حاشیه این نشست فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان مطرح کرد: در این نشست طرحهای جامع امکان سنجی ایجاد دو مجموعه گردشگری در شهرستانهای شهرضا و فلاورجان در جنوب و مرکز استان مطرح و پس از آنالیز های این طرحها با اکثریت آرا به تصویب رسید.

او در مورد طرح های گردشگری مطرح شده در کارگروه گردشگری استان تاکید نمود: در این نشست در بدو امر طرح جامع مطالعات امکان سنجی جهت تاسیس مجتمع گردشگری در دشت مهیار از توابع شهرستان شهرضا با سرمایه ای در حدود 150 میلیارد تومان (توسط بخش خصوصی) مطرح شد و پس از آنالیز ها و استماع نقطه نظرات سازمانها و ارگانهای عضو کارگروه درباره شاخصه های این طرح، کلیات آن با اکثریت آرا به تصویب رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان همچنین در رابطه با دومین طرح مصوب در این نشست اظهار کرد: دومین طرح ارائه شده در این نشست اختصاص به طرح مطالعات امکان سنجی و طراحی معماری مجتمع گردشگری آلمیلا در شهر ایمان شهر از توابع فلاورجان بود که به تصویب رسید.

او ادامه داد و گفت: در این طرح فعالان بخش خصوصی گردشگری استان اصفهان در قالب گردشگری ورزشی کوشش دارند تا گردشگران خارجی را که به ورزش اسب سواری علاقه مند هستند به این مجتمع به منظور اقامت و انجام ورزش اسب سواری دعوت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11647

به "تصویب کلیات طرح جامع دو مجموعه گردشگری در کارگروه گردشگری استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب کلیات طرح جامع دو مجموعه گردشگری در کارگروه گردشگری استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید