تصمیم نهایی برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی ، مردم نگران یارانه مهر ماه نباشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، از روز یکشبنه هفته آینده یعنی 27 مهر ماه مجلس یازدهم پس از دو هفته کار خود را از سر می گیرد و یکی از موضوعات مهم در دستور کار مجلس تصویب نهایی طرح پرداخت یارانه خرید کالا برای 60 میلیون نفر است.

تصمیم نهایی برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی ، مردم نگران یارانه مهر ماه نباشند

کلیات این طرح در جلسه روز هشتم مهر با رای 80 درصدی نمایندگان مجلس تصویب شد، با اجرایی شدن آن قرار است به 40 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 60 هزار تومانی و به 20 میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مبلغ 120 هزار تومان برای خرید کالاهای اساسی پرداخت گردد.

از آنجایی که قرار بود این یارانه در شش نوبت و از مهر ماه پرداخت گردد، ولی هنوز جزئیات آن تصویب نشده و دولت با آن مخالف است ،به نظر می رسد که اولین نوبت آن در آبان ماه پرداخت گردد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز در این خصوص شرح داد: کالابرگ 60 میلیون ایرانی در صحن تصویب شده بود اما به دلیل ملاحظات دولت دوباره به کمیسیون برگشت. پس از تصویب جزئیات جدید در صحن، یارانه کالایی مردم از اول مهر محاسبه و به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

این وجوه به صورت نقدی نیست و به عنوان اعتبار الکترونیکی برای خرید کالاهای اساسی اختصاص داده می گردد.

در مورد مشمولان این طرح نیز بیشتر حدس ها درباره افرادی است که دریافت کننده یارانه معیشتی بنزین هستند و تعداد این آنها طبق گفته وزارت کار، حدود 60 میلیون نفر است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43194

به "تصمیم نهایی برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی ، مردم نگران یارانه مهر ماه نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی برای پرداخت یارانه 120 هزار تومانی ، مردم نگران یارانه مهر ماه نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید