ترکیه به آینده منطقه جهت می دهد، در آستانه پیروزی های جدیدی هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه با بیان اینکه دستیابی این کشور به اهداف 2023 خود، علاوه بر آنکارا به آینده تمامی منطقه نیز جهت خواهد داد، گفت: امروز نیز معتقدم که در آستانه پیروزی های جدیدی قرار داریم.

ترکیه به آینده منطقه جهت می دهد، در آستانه پیروزی های جدیدی هستیم

رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی در مراسم گرامیداشت روز استقلال (30 آگوست) و پیروزی ترکیه بر یونان در سال 1922، ادامه داد: به همراه کسانی که به ترکیه اعتماد دارند، در این مبارزه پیروز خواهیم شد.

رجب طیب اردوغان ادامه داد: در 15 جولای (کودتای نافرجام در سال 2016) ملت ترکیه بازهم عزم خود برای حفظ استقلال و آینده کشورش در برابر تمایلات استکباری و امپریالیستی را نشان داد.

این در حالیست که روابط میان آنکارا و واشنگتن چندی است در مسائلی از قبیل خرید سامانه اس- 400 روسیه توسط ترکیه و عدم آزادی کشیشی متهم به همکاری در کودتای نافرجام 15 جولای سال 2016 در این کشور به سردی گرائیده است تا جائیکه آمریکا تحریم هائی را علیه آنکارا به اجرا درآورده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 485

به "ترکیه به آینده منطقه جهت می دهد، در آستانه پیروزی های جدیدی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه به آینده منطقه جهت می دهد، در آستانه پیروزی های جدیدی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید