ترامپ: حمله ترکیه به سوریه مشکل ما نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در مورد سیاست ادعائی خود در سوریه اظهار داشت: تحریم ترکیه بهتر از کشیده شدن منطقه به جنگ است.

ترامپ: حمله ترکیه به سوریه مشکل ما نیست

رئیس جمهوری آمریکا که در کاخ سفید با خبرنگاران صحبت می کرد، در این باره گفت: سربازان ما در معرض آسیب نیستند و نباید هم باشند، چون دو کشور دارند بر سر سرزمین با هم می جنگند و این ارتباطی به ما ندارد؛ لذا حمله ترکیه به سوریه مشکل ما نیست؛ بلکه مسأله ای میان آنکارا و دمشق است. سوریه ممکن است از روسیه یاری بگیرد و اشکالی هم ندارد. آمریکا به گفتگوها درمورد اوضاع سوریه یاری خواهد نمود.

وی در ادامه اضافه کرد: یک سال و نیم پیش اجازه ندادم آمریکایی ها در کنار کُردها علیه عراق بجنگند. گفتم یک دقیقه صبر کنید. کشورمان در اقدامی احمقانه ثروت هایش را به منظور جنگیدن برای عراق و در اطراف این کشور خرج نموده است. احدی نمی داند چطور این پول ها را خرج کردند، ولی آنها تا به حال 8 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه نموده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15920

به "ترامپ: حمله ترکیه به سوریه مشکل ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حمله ترکیه به سوریه مشکل ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید