تحویل 83 میلیون متر مکعب گاز به صندلی های سوخت CNG در قزوین

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اسماعیل مفرد بوشهری در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به توزیع 83 میلیون و 44 هزار متر مکعب گاز به صندلی های CNG استان اظهار کرد: این مقدار شامل 4 درصد کل گاز مصرفی استان می باشد که جایگزین مصرف حدود 997 میلیون لیتر بنزین گردیده است و بدیهی است این جایگزینی مزیت های اقتصادی و زیست محیطی بسیاری با خود به همراه دارد.

تحویل 83 میلیون متر مکعب گاز به صندلی های سوخت CNG در قزوین

وی اضافه کرد: در حال حاضر 59 صندلی CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد 15 صندلی در سطح شهر قزوین و 44 صندلی دیگر در سطح استان فعال هستند و با توجه به تعداد صندلی های مذکور، استان قزوین جزء مناطقی محسوب می گردد که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو ها ندارد و دسترسی به CNG به سهولت در آن امکانپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین توضیح داد: همچنان پتانسیل در استان برای احداث صندلی CNG وجود دارد و شرکت گاز امیدوار است در بخش هایی همچون CNG و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان گاز را به متقاضیان تحویل دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1137

به "تحویل 83 میلیون متر مکعب گاز به صندلی های سوخت CNG در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 83 میلیون متر مکعب گاز به صندلی های سوخت CNG در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید