تحلیلگر سیاسی: انقلاب رنگین در هنگ کنگ به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مؤسسه چین در دانشگاه فودان در شانگ های گفت اقدامات خشونت آمیز اخیر در منطقه ویژه اداری هنگ کنگ در چین دارای ویژگی های انقلاب رنگین است و نیرو های غربی مغز متفکر این آشوب ها هستند.

تحلیلگر سیاسی: انقلاب رنگین در هنگ کنگ به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش ، به نقل از آسوشیتدپرس، یک تحلیلگر سیاسی در شانگهای به تلویزیون مرکزی چین (سی سی تی وی) گفت: کوشش برای انقلاب رنگین در هنگ کنگ به نتیجه نخواهد رسید چرا که انگلیس و آمریکا پشت آن هستند.

ژانگ وای وی، رئیس مؤسسه چین در دانشگاه فودان در شانگهای گفت: اقدامات خشونت آمیز و گردهمائی های غیرقانونی اخیر در منطقه ویژه اداری هنگ کنگ در چین دارای ویژگی های انقلاب رنگین است و نیرو های غربی مغز متفکر این آشوب ها هستند.

اقدامات خشونت آمیز آشوبگران طی دو ماه گذشته در هنگ کنگ افزایش یافته است و بر زندگی روزمره مردم تأثیر گذاشته و اقتصاد منطقه را مختل نموده است.

ژانگ اضافه نمود: آن ها بمب های دست ساز پرت و از خشونت و مجازات غیرقانونی علیه ساکنان داخل فرودگاه استفاده می نمایند. همه این ها نشان دهنده تمایل برای تروریسم است. ما امیدواریم این شرایط گسترش پیدا نکند. این یک نوع هشدار است.

وی گفت: از آنچه که رخ داده می توانیم ببینیم که باند چهار تمام وقت با کارکنان کنسولگری های آمریکا و انگلیس در هنگ کنگ در ارتباط هستند. زمانی که شما به فرایند آشوب ها نگاه می کنید، می توانید در سازماندهی آن، ویژگی های یک انقلاب رنگین را ببینید. زنجیره انسانی، خروج همه پول ها از بانک ها، بنرها، شعارها، یونیفرم ها و اشارات دست، همه و همه نشان می دهد که آن ها به طور حرفه ای آموزش دیده اند.

ژانگ همچنین گفت: نیرو های غربی که هوادار انقلاب به اصطلاح رنگین هستند، شرور هستند. آن ها کوشش کردند خشم جوانان را علیه دولت منطقه ویژه اداری هنگ کنگ برانگیزند.

ژانگ ضمن اشاره به اینکه بعضی از آشوبگران پرچم های انگلیس و آمریکا را در دست دارند، آن ها را خائن نامید. وی در ادامه گفت: ما که در این سرزمین تحصیل نموده ایم درک این مسئله برای مان سخت است و آن ها را خائن می نامیم. اما چنین افرادی در هنگ کنگ نماینده نیرویی هستند که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. آن ها چهره های چینی، اما ویزا های انگلیسی یا کانادایی دارند، آن ها ضدکمونیست و شدیداً ضد چین هستند.

رئیس مؤسسه چین گفت: آن ها واقعاً معتقدند غرب بهترین است. در واقع، آمریکا و انگلیس با فراوری ناخالص داخلی خودشان که کمتر از هنگ کنگ است، دچار مشکل شده اند، با وجود این، آن ها انگلیس و آمریکا را می پرستند. واقعیت مسئله این است که حمایت انگلیس و آمریکا پشت این آشوب هاست. آن ها از انگلیس و آمریکا پول می گیرند و پرچم آن ها را به اهتزاز در می آورند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12910

به "تحلیلگر سیاسی: انقلاب رنگین در هنگ کنگ به نتیجه نخواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگر سیاسی: انقلاب رنگین در هنگ کنگ به نتیجه نخواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید