تابستان سال جاری از شر آگهی های تبلیغاتی گوگل خلاص می شوید ، مسدودی دسترسی مزاحمان مجازی به مرورگر کروم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کروم آگهی های مزاحم و آزار دهنده را در سطح جهانی از 9 ژوئیه متوقف خواهد نمود. این کار با یاری ابزار Ad-Blocking انجام می گردد، ابزاری را که ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.

تابستان سال جاری از شر آگهی های تبلیغاتی گوگل خلاص می شوید ، مسدودی دسترسی مزاحمان مجازی به مرورگر کروم

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بالاخره گوگل به یکی از مهم ترین شکایات کاربران خود توجه نموده و تبلیغات را در مرور گر خود متوقف خواهد نمود. درواقع این یک خبر خوش برای بسیاری از کاربران است که از تابستان سال جاری تبلیغات در برای همه کاربران قابل مسدود کردن است.

البته این ویژگی از ماه فوریه سال گذشته راه اندازی شد که در ابتدا تنها روی سایتهای آمریکای شمالی و اروپا تمرکز داشت.ابزار Ad-Blocker طراحی شده است تا ناشران را از اقدامات تبلیغاتی ناخوشایند باز دارد. این کار بر اساس اصولی انجام می گردد که توسط یک کنسرسیوم به نام ائتلاف برای آگهی های بهتر به وسیله استانداردهای تبلیغاتی بهتر طراحیشده است. گوگل سایت ها را تجزیه و تحلیل می نماید و افرادی را که تبلیغاتی دائمی و پراکنده دارد ابتدا مورد هشدار قرار می دهد و سپس در صورت بی توجهی آنان، به لیست سیاه می افزاید.

از همین امروز نیز ، ناشران آگهی تبلیغاتی در سراسر دنیا می توانند از ابزار Report Experience Experience برای آنالیز اینکه آیا تبلیغاتشان به شکل مزاحم در سایت های دیپر نشان داده شده است، استفاده نمایند. تا کنون کروم میلیون ها سایت را در سراسر دنیا بازبینی نموده و در ماه های آینده نیز به مرور وب سایت ها ادامه خواهد داد.

خوشبختانه برنامه های گوگل در ادب کردن مزاحمان در ایالات متحده، کانادا و اروپا جواب داده و دو سوم ناشران آگهی، رفتاری بهتر از خود نشان می دهند و تنها 1 درصد از آگهی دهندگان به قطع دسترسی کامل دچار شده اند. با خواندن ایم مطلب بسیاری از ما می گوییم کاش راهی هم برای رهایی از شر پیغام های تبلیغاتی موبایلی وجود داشت. این طور نیست؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17282

به "تابستان سال جاری از شر آگهی های تبلیغاتی گوگل خلاص می شوید ، مسدودی دسترسی مزاحمان مجازی به مرورگر کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان سال جاری از شر آگهی های تبلیغاتی گوگل خلاص می شوید ، مسدودی دسترسی مزاحمان مجازی به مرورگر کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید