بی پی کارت، استارتاپی برای تخفیف و اعتبار نقدی در لحظه خرید با کارت بانکی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استارت آپ بی پی کارت (BPCard) در حوزه فینتک، و در تعامل نزدیک با بانک ملی، برای اولین بار در ایران، امکان ارائه تخفیف و دریافت اعتبار نقدی در لحظه کشیدن کارت بانکی را از هزاران مرکز برتر خدمات دهنده فراهم کرده است.

بی پی کارت، استارتاپی برای تخفیف و اعتبار نقدی در لحظه خرید با کارت بانکی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بی پی کارت، دریافت تخفیف خرید و اعتبار یکی از اجزاء مهم خرید است که با ورود استارتاپ بی پی کارت تحول بزرگی در فرایند آن ایجاد شده است.

استارتاپ بی پی کارت با ایجاد یک امکان در دستگاه های پوز بانک ملی و با استفاده از کارت بانکی ، امکان دریافت تخفیف خرید را فراهم کرده است. در این روش کاربر شماره کارت 16 رقمی خود را در سامانه بی پی کارت وارد می کند، این شماره از طریق شبکه بانکی در تمام مراکز طرف قرارداد که دارای دستگاه پرداخت بانک ملی هستند فعال شده و کافی است مشتری برای پرداخت مبلغ، کارت خود را کشیده و تخفیف مستقیم روی خرید نهایی از طریق شبکه بانکی اعمال شود.

دریافت تخفیف و اعتبار در لحظه کشیدن کارت و به صورت مخفی

در این روش حتی اطرافیان مشتری هم متوجه دریافت تخفیف از فروشنده نشده و اصولا مذاکره ای برای دریافت این تخفیف صورت نمی گیرد که خود باعث جذابیت بیشتر این روش تخفیف و تفاوت شاخص آن با انواع دیگر سایت ها یا کارت های تخفیف است؛ بعبارتی دریافت تخفیف دیجیتال شده است.

در واقع مشتری در هر یک از هزاران مراکز طرف قرارداد ارائه محصول یا خدمات، بدون آن که وارد فرآیند مذاکره و یا دریافت تخفیف شود و حتی بدون اینکه فروشنده بداند قرار است به مشتری خاص تخفیف دهد، تخفیف فقط در مرحله کشیدن کارت بانکی و بدون نیاز به هیچ گونه مذاکره و ابزار خاص دریافت می شود.

محمد مهدوی، مدیرعامل بی پی کارت در زمینه این روش جدید خرید گفت: تخفیف دریافت یکی از الزامات هرخرید لذت بخش است؛ اما گاهی ارائه خدمات یا تخفیف از طریق فناوری کمک می کند تا کیف پول اعتباری شما همیشه محرمانه در کنار شما باشد و با کارت بانکی خودتان بدون اینکه دیگران متوجه شوند تخفیف اعمال می شود.

در حال حاضر اعمال تخفیف با همه کارت ها و روی دستگاه POS بانک ملی در هزاران مرکز طرف قرارداد در سراسر کشور فراهم آمده و BPCard در حال گسترش شبکه تخفیف خود است.

سلامت و درمان، خدمات آموزشی، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و گردشگری از جمله خدمات ارائه شده در بی پی کارت با تخفیف بین 3 تا 40 درصد است که روز به روز این خدمات در حال گسترش است.

مجوزها و اعتبارات سامانه بی پی کارت

مجوز صدور کارت های چند منظوره بانکی، راه اندازی شبکه تخفیفی و اعتباری و امتیازی بانک ملّی ایران، مجوز راه اندازی شبکه تخفیف شرکت پرداخت الکترونیک سداد، اخذ تاییدیه طرح بی پی کارت از اداره بازاریابی بانک ملّی ایران، مجوز استفاده از سامانه اعتبارسنجی ایران تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دریافت نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دریافت نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، از مجوزها و اعتبارات سامانه تخفیف و اعتبار بی کارت به شمار می فرایند.

مهدوی اضافه کرد: ما با دریافت تمامی مجوزهای لازم، باعث شدیم تا اعتماد مردم خوب ایران را داشته باشیم و تلاش داریم بتوانیم با همراهی با مردم در شرایط و مسائل اقتصادی فعلی، به روشی کرامت مند و نوین، به توسعه اقتصاد کسب و کارهای کشور کمک کنیم.

کمپین 9898 بی پی کارت، برای شروع سریع دریافت تخفیف و اعتبار

بی پی کارت، در طی کمپینی به نام 9898 از تاریخ 8 آذرماه 98، هزینه عضویت در سامانه دریافت تخفیف و اعتبار خود را به میزان چشمگیری کاهش داده تا علاقه مندان بتوانند به سادگی و با هزینه بسیار کمتر از حالت عادی، امکانات این سامانه را امتحان کنند. برای استفاده فقط کافیست به سایت Bpcard.ir مراجعه کنید.

راه های عضویت و استفاده از خدمات BPCard

علاقه مندان برای عضویت و استفاده از این خدمات تخفیف و اعتبار می توانند به سایت BPcard.ir مراجعه و یا اپلیکیشن بی کارت را از سایت کافه بازار دریافت کنند، سپس لازم است کاربر شماره کارت 16 رقمی از هر بانک عضو شبکه شتاب خود را در سامانه یا اپلیکیشن فعال کرده و برای هر کارت، عضویت جداگانه دریافت کند. در انتها با مشاهده لیست هزاران خدمات دهنده در نزدیک خود، پس از خرید و به صورت نقدی، تخفیف خود را از bp دریافت کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18299

به "بی پی کارت، استارتاپی برای تخفیف و اعتبار نقدی در لحظه خرید با کارت بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی پی کارت، استارتاپی برای تخفیف و اعتبار نقدی در لحظه خرید با کارت بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید