بیرالوند: در قهرمانی دنیا وزنه های بهتری می زنم، دو ماه یک بار تست دوپینگ می گیرند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزنه بردار قهرمان آسیا و دنیا گفت: می توانستم رکوردهای بهتری را در قهرمانی آسیا ثبت کنم اما به دلیل مصدومیت خیلی به خودم فشار نیاوردم و در قهرمانی دنیا بهتر کار خواهم کرد.

بیرالوند: در قهرمانی دنیا وزنه های بهتری می زنم، دو ماه یک بار تست دوپینگ می گیرند

رضا بیرالوند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به قهرمانی اش در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا، اظهار کرد: با وجود مصدومیت قهرمان شدم، کتفم درد می کرد و در تمرینات خیلی به خودم فشار نمی آوردم. رکوردهای بهتری می توانستم ثبت کنم اما با توجه به تمریناتم از عملکرد راضی ام و بدون شک در مسابقات جهانی رکوردهای بهتری می زنم. تمام تلاشم را گذاشته ام برای رقابت های جهانی که شهریورماه در تایلند برگزار می گردد.

او همچنین در خصوص مسابقات گفت: کادر فنی و وزنه برداران زحمات زیادی کشیدند به ویژه علی هاشمی که کتفش خیلی درد می کرد اما به خاطر تیم در دوضرب هم به روی تخته رفت و درد را به جان خرید.

بیرالوند در خصوص افزایش سخت گیری ها نسبت به آزمایش دوپینگ بیان نمود: خیلی به این بحث توجه دارند و حدود هر دو ماه یک بار از طرف وادا به ایران می آیند و از ما تست دوپینگ می گیرند.

قهرمان آسیا در سرانجام گفت: فرودین سال جاری سیل در چند استان رخ داد که صحنه های این حادثه خیلی ناراحتمان کرد و برای شادی دل هم وطنان سیل زده، مدالم را به آنان تقدیم نموده ام.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7367

به "بیرالوند: در قهرمانی دنیا وزنه های بهتری می زنم، دو ماه یک بار تست دوپینگ می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرالوند: در قهرمانی دنیا وزنه های بهتری می زنم، دو ماه یک بار تست دوپینگ می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید