بهره برداری از 2 واحد اقامتی و پذیرایی تا خاتمه سال 99 در سمنان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت: دو واحد اقامتی و پذیرایی تا خاتمه سال 99 به بهره برداری می رسند.

بهره برداری از 2 واحد اقامتی و پذیرایی تا خاتمه سال 99 در سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان سمنان، مهدی جمال امروز شنبه 27 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: توسعه صنعت توریستی امری لازم است و در جذب توریست نقش مهمی دارد و این اداره کل از متقاضیان حمایت می نماید.

او گفت: به همین دلیل یک واحد اقامتگاه بوم گردی تا سرانجام اردیبهشت سال جاری با حجم سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال آغاز به فعالیت خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی سمنان گفت: همچنین یک واحد اقامتی و پذیرایی در مساحتی به متراژ 1500 مترمربع و با حجم سرمایه گذاری 440 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 60 درصد توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجرا است و تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد.

او اضافه کرد: پس از به بهره برداری رسیدن این واحدها، تعداد 12 اتاق به ظرفیت اقامتی استان اضافه و برای 23 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

متقاضیان احداث تأسیسات توریستی می توانند درخواست خود را به صورت غیرحضوری به وسیله سایت به نشانی www.my.ichto.ir ثبت نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31823

به "بهره برداری از 2 واحد اقامتی و پذیرایی تا خاتمه سال 99 در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 2 واحد اقامتی و پذیرایی تا خاتمه سال 99 در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید