آنالیز یک احتمال؛ آیا بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسولیس در راس بازیکنان احتمالی برای خروج از این تیم واقع شده است.

آنالیز یک احتمال؛ آیا بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به تازگی به عنوان یکی از گزینه های اصلی خروجی اعلام شده است. احتمال این موضوع وجود دارد تا او در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی ایران را به مقصد یکی از تیم های مطرح فوتبال اروپایی ترک کند.

پیشنهادهای بیرانوند از کدام تیم های اروپایی بود؟

علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان اول در 2 تیم فعالیت می نماید.دلیل اول احتمال خروج او از تیم فوتبال پرسپولیس موفقیتش در تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه است .بیرانوند در طول دیدار های تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی توانست علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار برابر تیم ملی فوتبال مراکش به موفقیت بزرگی برسد. همچنین در یکی از درخشان ترین صحنه های جام جهانی روسیه بیرانوند توانست پنالتی مرد اول فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو را بگیرد تا به همگان شایستگی خود را ثابت کند.به واسطه این درخشش ها بیرانوند در لیست 10 دروازه بان برتر جام جهانی 2018 نهاده شد تا باشگاه های مطرحی خواهان او باشند.

البته موفقیت های او همراه با تیم فوتبال پرسپولیس نیز بی تاثیر نیست. بیرانوند در طول فعالیت خود در این تیم توانسته 2 قهرمانی لیگ برتر در فوتبال ایران و همچنین 2 بار صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 را تجربه کند. بیرانوند در طول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 توانست سیوهای فوق العاده ای را انجام دهد. برای مثال سیو او برابر ضربه سر ژاوی سبب شد تا نامش بر سر زبان بسیاری از مسئولان تیم های قرار بگیرد. التبه انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز در طول دیدار های لیگ قهرمانان آسیا گویای حاذق بودن این بازیکن در کار خود است که توانست با سیو هایش شانس صعود را از تیم های الدحیل و السد قطر برباید.

بیرانوند با کسب این موفقیت ها در طول فعالیت خود به عنوان یک بازیکن حرفه ای توانست مورد توجه تیم ترکیه ای بشیکتاش ، باشگاه اودنیزه ایتالیا و لوانته اسپانیا را قرار گیرد. باشگاه بشیکتاش در طول نقل و انتقالات در نظر داشت تا از میان لوییس کاریوس و بیرانوند ، دروازه بان ایرانی را انتخاب کند.البته گفته می گردد باشگاه بشیکتاش به بیرانوند اجازه داده تا نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی اروپا تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهد و در راستای سفر خود به اروپا اقدام کند.

دلایل خروج بیرانوند چیست؟

بیرانوند بارها در مصاحبه های خود با اصحاب رسانه به مصاحبه اش با کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره نموده است که خواهان حضور در تیم های اروپایی و محقق کردن رویای موفقیتش به عنوان یک لژیونر ایرانی است.بیرانوند در مصاحبه با سایت AFC همچنین عنوان نمود که تنها تا سرانجام لیگ قهرمانان 2018 تمایل به حضور در تیم پرسپولیس دارد.

البته در کنار این دلایل برای ماندن او در تیم فوتبال پرسپولیس، می توان نام حمیدرضا گرشاسبی ، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را نیز قرار داد. از سویی دیگر نیز حضور بیرانوند در تیم پرسپولیس پس از مسابقات جام جهانی روسیه تنها با جلسات متعدد گرشاسبی امکان پذیر شده است. گرشاسبی در آن جلسات به بیرانوند اعلام نموده بود که تا نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم پرسپولیس یاری کند تا این تیم محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته و بتواند فرد خوبی را جایگزین دروازه بان شماره یک خود کند. حالا با افزایش احتمال رفتن این مدیر این امکان وجود دارد تا بیرانوند نسبت به خروجش از تیم پرسپولیس پافشاری بیشتری را انجام دهد.

درباره با این موضوع همچنین حسین خبیری مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت:موضع باشگاه پرسپولیس با گفته های برانکو ایووانکویچ درباره با خروج این بازیکن در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان یکی است و اگر بیرانوند پیشنهاد خوبی را از تیم های خارجی داشته باشد به دلیل کیفیت بالا و توانایی اش و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین برترین دروازه بان آسیا 2018 باشگاه پرسپولیس با هماهنگی برانکو ایووانکویچ اجازه خروج را به او خواهد داد.

خبیری ادامه داد: باشگاه پرسپولیس امیدوار است او به عنوان یک بازیکن قدرتمند به یک لیگ سرشناس رود و بی شک رقم دریافتی نسبتا خوب او نیز یکی از دلایل خروج او خواهد بود.بیرانوند در نقل و انتقالات تابستان پیشنهاد خوبی از سوی تیم مطرح اروپا داشت اما معرفت او نسبت به باشگاه پرسپولیس سبب شد تا او باز هم در جمع سرخ پوشان بماند تا پنجره نقل و انتقالاتی برای این تیم باز گردد.بیرانوند مدت های فراوانی به دلیل توانایی بالایش روی بورس نقل و انتقالات خواهد بود وبرانکو نیز در نظر دارد تا بهترین تیم از نظر فنی و مالی را برای آینده این بازیکن انتخاب کند و حکم تایید خروجش را بدهد.

اظهارات سرمربی پرسپولیس درباره با خروج بیرانوند

برانکو در مورد جدایی برخی از بازیکنان در نیم فصل اظهار کرد: ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و کل جهان بازی ما را تماشا کردند و فینالیست بودن یک موفقیت بسیار بزرگی است و یک ضمانت برای کیفیت تیم فینالیست است.

اگر به عملکرد بیرانوند در لیگ و جام جهانی نگاه کنیم طبیعی است که پیشنهادات خوبی از تیم های مطرح جهان داشته باشد و پیش بینی اینکه در 2 ماه دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد سخت است. اگر اوپیشنهاد خوبی از انگلیس و ترکیه داشته باشد که دستمزد پنج برابر بیشتر از پرسپولیس به او بدهند شما جای بیرانوند بودید چه واکنشی داشتید؟ اگر به آن مرحله برسد همه چیز به توافقات 2 باشگاه مربوط است و هر 2 طرف باید راضی باشند و به این کار حرفه ای گری می گویند. تمامی کسانی که در فوتبال هستند طبیعی است برای پول کوشش می نمایند و عمر ورزشی بازیکنان 10 سال است و موظفند زندگی خود و خانواده شان راتامین نمایند. به هر حال همه چیز مربوط به باشگاه ها است.

تحلیل فنی ملی پوشان فوتبال ایران مقابل ونزوئلا

اسامی کامل نامزدهای برترین های آسیا معرفی گردید

نامزدهای نهایی توپ طلای آسیا اعلام شدند/ حذف نام بیرانوند از جمع برترین ها

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2609

به "آنالیز یک احتمال؛ آیا بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز یک احتمال؛ آیا بیرانوند از پرسپولیس جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید