بذرپاش: روحانی در افکار عمومی، شرایط مناسبی ندارد ، مجلس نباید معاون پارلمانی دولت باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نماینده سابق مجلس گفت: مردم نباید شب بخواند و صبح سرمایه شان نصف گردد. صادر شدن یک مجوز برای کسب و کار صد ها روز زمان می برد.

بذرپاش: روحانی در افکار عمومی، شرایط مناسبی ندارد ، مجلس نباید معاون پارلمانی دولت باشد

مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس نهم در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران با اشاره سخنان اخیر رئیس جمهور در انتقاد به عملکرد شورای نگهبان، اضافه نمود: رئیس جمهور نتایج نظرسنجی های مختلف را پیرامون عملکرد خود و هیئت دولت دریافت نموده و از این آمار عصبانی است؛ روحانی در افکار عمومی، شرایط مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: راهکار برون رفت از مسائل پرخاش سیاسی نیست؛ آنالیز دقیق مسائل و باز کردن گره های ذهنی مردم می تواند شرایط را برای رئیس جمهور بهبود دهد. تمرکز اصلی دولت باید اقتصاد و معیشت مردم باشد و امیدواری به آینده، بهبود شرایط معیشت و حل شدن مسائل جامعه باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: زمینه سرمایه گذاری برای افراد باید فراهم گردد و فضای کسب و کار بهبود پیدا کند؛ صادر شدن یک مجوز برای کسب و کار صد ها روز زمان می برد. مردم نباید شب بخواند و صبح سرمایه شان نصف گردد.

وی بیان داشت: نظارت های بلا وجه کارآفرینان را زمین گیر نموده است و عدم انگیزه در کارآفرین ها منجر به بیکار های زیاد شده است؛ مرتب تعدیل نیرو در روزنامه ها را شاهد هستیم. پرخاش سیاسی، جز بدتر کردن شرایط برای رئیس جمهور دستاورد دیگری ندارد.

بذرپاش در مورد اولویت های اصلی مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: در مجلس آینده باید از بی تدبیری ها جلوگیری کرد، تصمیمات نادرست بسیاری در مجلس گرفته می گردد. مهم ترین مسئله آن است که مجلس در صندلی خود قرار گیرد.

نماینده سابق مجلس نهم ادامه داد: مجلس در سال های اخیر پیرامون دولت در حد یک معاون پارلمانی نقش ایفا نموده است. مجلس وقتی در راستا درست باشد، دولت نیز التزام بیشتری می گیرد؛ مجلس قوی می تواند یک دولت قوی را بر سرکار بیاورد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20957

به "بذرپاش: روحانی در افکار عمومی، شرایط مناسبی ندارد ، مجلس نباید معاون پارلمانی دولت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بذرپاش: روحانی در افکار عمومی، شرایط مناسبی ندارد ، مجلس نباید معاون پارلمانی دولت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید