باورنکردنی؛ لاک پشت به خرگوش رسید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خرگوش سر به هوایی که این اواخر بیشتر انرژی اش صرف انجام مصاحبه ها و رفتارهای عجیب و غریب یا مسیج دادن به برنامه های زنده تلویزیونی شده است.

باورنکردنی؛ لاک پشت به خرگوش رسید!

به گزارش خبرنگاران، برای اولین بار در طول سه سال گذشته بوژیدار رادوشوویچ توانسته در یک رقابت فنی علیرضا بیرانوند را نیمکت نشین کند. گابریل کالدرون در ملاقات با پارس جنوبی هم برای دومین هفته متوالی به رادو بازی داد و البته در ویژه برنامه شب یلدای تلویزیون هم گفت فعلا همین روال ادامه خواهد داشت؛ حداقل تا شروع سال نوی میلادی.

رادو سال جاری در پنج بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و هیچ گلی نخورده، در حالی که علیرضا بیرانوند در 10 بازی دیگر 7 گل دریافت نموده است. نکته نگران کننده تر در خصوص بیرو این است که او گل هایی خورده که مشابهش را رادوشوویچ در مسابقات مختلف مهار نموده. مثلا ضربه سر بازیکن نفت مسجد سلیمان که به تور بیرانوند نشست، بی شباهت به توپی که رادو در نیمه دوم بازی با سایپا گرفت نبود. بوژیدار حتی ضربه سر نزدیک تر را هم در بازی با ذوب آهن گرفت، اما توپی از این ساده تر در ملاقات با شهر خودرو یا گل گهر وارد دروازه بیرانوند شد.

وقتی مربی اینها را کنار هم می گذارد، طبیعی است که انتخابش بوژیدار باشد؛ گزینه ای که اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند، از این به بعد هم می تواند اولویت کالدرون باشد. انگار لاک پشت بعد از سه سال تحمل بی صدای نیمکت نشینی، حالا دارد به خرگوش می رسد؛ خرگوش سر به هوایی که این اواخر بیشتر انرژی اش صرف انجام مصاحبه ها و رفتارهای عجیب و غریب یا مسیج دادن به برنامه های زنده تلویزیونی شده است. شاید به نفع بیرو باشد که زنگ خطر رادو را جدی بگیرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19420

به "باورنکردنی؛ لاک پشت به خرگوش رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باورنکردنی؛ لاک پشت به خرگوش رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید