ایستگاه گردشگری سالمندان در قروه دایر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز سالمندان و هفته گردشگری در راستای توجه به سلامت افراد سالمند ایستگاه گردشگری در پارک رضوان قروه برگزار گردید.

ایستگاه گردشگری سالمندان در قروه دایر شد

به گفته رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قروه این ایستگاه برای سالمندانی است که امکان سفر نداشته و یا به دنبال سفرهای ارزان قیمت هستند و با مشاوره کارشناسان حوزه گردشگری می توانند در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنند.

محمد مرادی با بیان اینکه ایستگاه گردشگری به مدت دو روز در پارک رضوان شهرستان قروه دایر است، اضافه نمود: در راستای همین برنامه تور گردشگری بومی برای تعداد 20 نفر از سالمندان قروه ای در نظر گرفته گردیده و اولین تور هم در منطقه باباگرگر برگزار خواهد شد.

وی همچنین به ارائه طرح پیشنهادی برای دائمی کردن چنین ایستگاهی برای افراد موردنیاز در پارک شهید بهشتی که در مرکز شهر واقع شده است، اشاره نمود.

مرادی در ادامه از اجرای برنامه های دیگری همانند پیاده روی توسط ادارات بهزیستی، جمعیت هلال احمر، مرکز بهداشت و یکی از آژانس های مسافرتی شهرستان قروه در این مدت اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1507

به "ایستگاه گردشگری سالمندان در قروه دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستگاه گردشگری سالمندان در قروه دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید