انیمه Cowboy Bebop به یک سریال نت فلیکس تبدیل می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نت فلیکس با انیمه های ژاپنی غریبه نیست، ولی به نظر می رسد در آینده نزدیک باید به این سرویس پخش فیلم و سریال به عنوان یکی از مهره های کلیدی پخش و ساخت انیمه نگاه کنیم. نت فلیکس خبر داده است که می خواهند انیمه کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) را به یک سریال تبدیل نمایند.

انیمه Cowboy Bebop به یک سریال نت فلیکس تبدیل می گردد

انیمه Cowboy Bebop آن قدر بزرگ و معروف است که نت فلیکس به اعلام خبر ساخت مجموعه ای جدید از روی آن بسنده نموده و خبری از تیزر یا تریلر نیست. با این حال چیزی که از خبر نت فلیکس دستگیرمان شده این است که این شبکه می خواهد سبک و سیاق انیمه اصلی را حفظ کند.

در بیانیه خبری رسمی اعلام ساخت مجموعه Cowboy Bebop، نت فلیکس گفته است که این سریال در 10 قسمت ساخته خواهد شد. نت فلیکس برای ساخت سریال Cowboy Bebop با شرکت فیلم سازی Tomorrow Studios همکاری خواهد نمود که پیش از این ساخت مجموعه هایی مثل Aquarius و Teen Wolf را در دست داشته است. قسمت اول سریال هم توسط کریستوفر یوست (Christopher Yost)َ نوشته خواهد شد که نوشتن فیلم نامه Thor: Ragnarok را در کارنامه خود دارد.

قرار است شینچیرو واتانابه، کارگردان انیمه اصلی Cowboy Bebop به عنوان مشاور در ساخت این سری جدید نت فلیکس همکاری کند.

همین دیروز بود که نت فلیکس رسما اطلاع داد که به صورت انحصاری حقوق پخش انیمه معروف Neon Genesis Evangelion را به دست آورده است. نت فلیکس هم چنین خودش تهیه کنندگی انیمه های خوبی را هم در یکی دو سال اخیر برعهده داشته.

با این حال، تبدیل انیمه ها و مانگاها به فیلم های سینمایی معمولا نتیجه خوبی نداشته است. خود نت فلیکس در یکی دو سال اخیر دو انیمه Full Metal Alchemist و Death Note را به فیلم سینمایی تبدیل کرد و نتیجه نهایی، اصلا به خوبی انیمه نبود. خوشبختانه انیمه Cowboy Bebop قرار است به یک سری 10 قسمتی تبدیل گردد و از نظر زمانی، وضعیت بهتری دارد، ولی هنوز هم چندان مطمئن نیستیم که تبدیل یک انیمه به یک سریال با بازیگران واقعی، نتیجه بدهد.

سال ها پیش قرار بود یک فیلم هالیوودی از روی انیمه Cowboy Bebop ساخته گردد و نقش اصلی فیلم هم به کیانو ریوز سپرده شده بود. کیانو ریوز در سال 2013 در قالب یک توییت از لغو ساخت فیلم اطلاع داد و گفت که فیلم نامه شگفت انگیزی داشتند، ولی ساخت آن 500 میلیون دلار هزینه برمی داشت و به همین دلیل بی خیال ساخت فیلم شدند. نمی دانیم نت فلیکس دنیای علمی-تخیلی و فضایی انیمه اصلی را با چه کیفیتی می خواهد به تصویر بکشد.

نت فلیکس از زمان پخش سریال Cowboy Bebop صحبتی ننموده است.

منبع: کوتاکو

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2731

به "انیمه Cowboy Bebop به یک سریال نت فلیکس تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه Cowboy Bebop به یک سریال نت فلیکس تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید