اعمال خشونت پلیس وین علیه حامیان محیط زیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی که از خشونت پلیس وین در جریان تجمع حامیان محیط زیست علیه یکی از حاضرین حکایت دارد، در رسانه های آلمانی و اتریشی انعکاس گسترده ای داشت.

اعمال خشونت پلیس وین علیه حامیان محیط زیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انتشار ویدئویی از پلیس وین که نشان می دهد نیروهای پلیس برای سرکوب شرکت نمایندگان در یک تجمع به خشونت متوسل شده اند، خبر ساز شد.

نشریه آلمانی اشپیگل با انتشار این ویدئو نوشت که فعالان محیط زیست بعد از ظهر آدینه منطقه تاریخی وین را مسدود کردند. فلورین کلنک سردبیر روزنامه فالتر ویدئویی را در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر نموده است. فردی که از این صحنه فیلمبرداری نموده، کوشش نموده تا به صحنه وقوع حادثه نزدیک تر گردد اما نیروهای پلیس مانع شده اند.

در این ویدئو نیروهای پلیس در حالی دیده می شوند که فردی را به صورت روی زمین خوابانده اند و یکی از نیروها با مشت به وی می کوبد و صداهایی شنیده می گردد که می گوید: کلیه ها. ماموران دیگر نیروی پلیس در این ضرب وشتم مداخله نمی نمایند اما مانع اقدام همکار خود هم نمی شوند.

طبق اطلاعاتی که نشریه پروفیل منتشر نموده است، حدود 100 نفر از فعالان محیط زیست محل را مسدود نموده بود و در مقابل حدود 200 نفر از نیروهای پلیس و آتش نشان به منطقه اعزام شدند. در گزارشی که از تحولات منتشر شده آمده است که عده زیادی از افرادی که در این تجمع شرکت داشتند با پلیس همکاری نکردند به همین دلیل بسیاری از آنها دستگیر شدند.

اما سینا رایش سخنگوی این جنبش گفت: از شروع، نیروهای پلیس ما را به اقدامات خشونت بار تهدید کردند. هدف از این تجمع، هشدار دادن در زمینه تاثیر تردد خودروها بر آب وهوا و سلامتی شهروندان اعلام شده است.

رایش اضافه نمود: وقایع دیروز نشان داد که سیستم آسیب رساننده به طبیعت با زور اعمال می گردد.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8284

به "اعمال خشونت پلیس وین علیه حامیان محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال خشونت پلیس وین علیه حامیان محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید